verkeerd zadel heeftie niet. zoals ik al zei, van rijs kijkt hem ieder half jaar na en heeft zelf gezegd datie het beste onder deze liep(heb er meerdere gehad)
maar hij heeft gewoon een hele moeilijke rug(karperrug)
het gekke is datie dus bij mijn verzorgster en bij mijnvriend geen poot fout verzet.. en bij mij dus wel. dus dan ga je zitten twijfelen of het daadwerkelijk wat medisch is(de fysio komt hem binnenkort ff behandelen) of dat hij mij in de zeik zit te nemen.
gister met rijden ook. rechtsom niet willen galloperen(terwijl dat altijd zijn makkelijke kant is en het liefst alles in gallop oploste als hij ruimer moest gaan draven)
10 keer proberen, steeds omhoog komen en bokken en het de 11e keer echt perfect doen. rug helemaal ontspannen.. wist niet wat ik voelde..
linksom is altijd zijn moeilijke kant geweest en daar sprong hij super op aan en zijn rug helemaal los en ontspannen, ik kon voor het eerst als een leunstoel op hem zitten.
dus als hij dit soort dingen flikt ga ik mezelf dus afvragen wat het kan zijn. maar goed.. de medische mangel komt eraan, in de tussen tijd kan ik alleen maar consequent met hem zijn, voor het geval hij me in de zeik loopt te nemen.
maar heb gister een ongeluk met mijn scooter gehad.. dus baal ik dat ik ff niet kan rijden.. mijn zadelis het hele weekend bij van rijs..
dat wordt dan ff paar dagen longeren.
kon hij maar wat zeggen he
was het een stuk makkelijker. nu trek je alles uit de kast, want je weet gewoonniet wat het is.
het rollen gaat nog steeds soepel en beter als ooit te voren, nergens geen reactie op de rug, met opzadelen doet hij niet anders dan normaal en als ik met lange teugel rij is ook alles best.
sinds hij dats pul van de DA krijgt istie ene stuk levendiger, glanst weer, kijkt weer helder uit zijn ogen. dus dat is 1 ding waar ik goed aan gedaan heb..
de rest is ff afwachtenvoor maanda.. dan heb ik mijn zadel weerterug. en daarna haal ik de fysio erbij...