Is mijn pony dik of zo gebouwd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Monet

Is mijn pony dik of zo gebouwd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 16:44

Hai,
You know the question..
dit zijn de foto's:
op deze lijkt ze mooi:
Afbeelding
en op deze lijkt ze dik!
Afbeelding

Ze heeft ook wel aanleg om wat sneller dik te worden en ik kan haar de laatste tijd niet vaak rijden(ze is kreupel, tijdgebr. en ik heb een negenoog on my ass ).. het kan daardoor komen maar ik weet het niet zeker omdat ik haar in de zomervakantie heel veel heb gereden en toen zag ze er goed uit.
Maarja, op die bovenste foto vind ik dat ze een prachtig lichaam heeft maar op de 2e foto... ik weet niet..

Liset468

Re: Is mijn pony dik of zo gebouwd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:52

Ik vind het op de 2e foto ook reuze meevallen hoor!! er hangt niets, en van het voorbeen loopt een mooi geleidelijk lijntje naar de flanken, dus nee, ik vind dr niet dik, en ook niet echt slecht gebouwd ofzow, jouw lijntje loopt gewoon iets langer ongeveer horizontaal? maar je been zit er beetje voor, dus supergoed kan ik t ook nii zien

En misschien heeft ze in de galop haar rug iets rechter?? dat scheelt ook wel, dit lijkt ook wel zo op de foto's...

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:10

Vind haar niet opvallend dik. Ze heeft niet echt een hangbuik. Heeft ze veel spek op haar ribben? Je moet de ribben nog wel kunnen voelen, dus als je met je vinger hard moet prikken om ze te vinden dan is ze wel dik....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:11

ik denk dat ze al wat ouder is, en de rug wat meer is in gaan zakken, ze is absoluut niet dik, alleen heeft ze gewoon een ietwat hangende buik. wormen misschien ?