Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
onley schreef:dit ga ik in de gaten houden mijn paard staat met een overbelasting(pezen) op stal

Kyona schreef:Bij een dierenarts lijkt mij.
onley schreef:ja waarschijnlijk door overbelasting de baan op zich is niet zo heel erg zwaar maar meestal als ik les heb is de bak net vers getrokken dit word 3 x per week gedaan en dan is die heel erg zwaar niet ongelijk maar wel zwaar dus hij staat nu op rust
hij om precies te zijn een slijmbeusronsteking
Needje schreef:Gewoon een oude zandbak. Wordt nooit wat mee gedaan. (gesleept enzo) Maar mijn stalbaas is in z'n eigen tijd blijven hangen. Is al bijna 80. Vroeger, vroeger, vroeger.
VValar schreef:Ik zag laatst ook nog een mooi schema voorbij komen van het paarden skelet. Met daarop welke delen vh paard op welke leeftijd volgroeid zijn. Misschien dat iemand die hier in dit topic kan zetten? Wellicht heeft overbelasting op een jonge leeftijd ook gevolgen voor de ontwikkeling van de botten, pezen, gewrichten, aanhechtingen e.d ?
VValar schreef:Ik zag laatst ook nog een mooi schema voorbij komen van het paarden skelet. Met daarop welke delen vh paard op welke leeftijd volgroeid zijn. Misschien dat iemand die hier in dit topic kan zetten? Wellicht heeft overbelasting op een jonge leeftijd ook gevolgen voor de ontwikkeling van de botten, pezen, gewrichten, aanhechtingen e.d ?