Hopelijk niets ernstigs.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Siddieqje

Hopelijk niets ernstigs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:26

Ik heb mijn paardje nu een goeie 2 maanden.Op de kleine volte liep ze lichtjes kreupel rechtsom en we dachten dat dit door stijfheid kwam.

Nu probeer ik haar een tijdje al zo soepel mogelijk te rijden, en het is een tijdje beter geweest maar vorige week was het precies terug erger. Ook mensen die er wat van kennen zeiden mij dat er iets niet klopt.

Ik heb het nog 3 dagen bekeken en nu leek het weer iets beter maar ik ben er nog altijd niet gerust in.

Nu heb ik vandaag iemand gezien die beweert dat hij helderziende is. Eigelijk geloof ik er niet in,maar omdat ik er niet gerust op ben,toch eens Siddieq haar foto laten zien.

Hij zei mij dat ze medisch niet in orde is, dat ze problemen heeft in haar nek, iets met haar zenuwen door een wervel die niet goed zit of door een aangeboren afwijking.Hij zei ook dat het te verhelpen is maar dat ik dringend de veearts moest zien (ik had hem dus nog niets verteld over dat het waarschijnlijk uit haar nek kwam).

Ik had sowieso al een afspraak gemaakt voor woensdag omdat ze moet ontwormd worden en geënt en ik heb hem gevraagd of hij eens wil kijken naar haar nek ook, want er is naar mijn gevoel ook inderdaad iets niet in orde.

Ik was al niet op mijn gemak omdat ik zelf dacht dat er iets was, en nu is het er alleszins niet op verbeterd.Hopelijk is het niets ernstig. Nu heb ik nog lekker 2 dagen om erover te liggen piekeren.

Foxxie

Re: Hopelijk niets ernstigs.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:35

hoi, heb je het paard tijdens je aankoop wel laten keuren door de dierenarts? Hierdoor komt ook vaak al aan het licht als het paard ergens last van heeft(door buigproeven enz).

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 15:12

Ja ze is volledig klinisch gekeurd geweest. Ik was er wel niet bij maar ik vertrouw de vorige eigenaars wel dus het zal misschien iets zijn dat ze niet gezien hebben. Ik hoop dat het niet ernstig is alleszins.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:16

ik help je hopen...

een paardenmasseur zou ook uitkomst kunnen bieden als de DA je niet kan helpen.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:21

Sommige mensen voelen dit aan en hebben het vaak bij het rechte eind. Wel handig om dit dus met je dierenarts te bespreken (al zou ik niet vertellen hoe je aan de info. gekomen bent - via foto - ze staan er nl. lang niet allemaal voor open).

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 08:43

Ik ben ook een manier aan het bedenken om te zeggen tegen de DA wat ik gehoord heb. Maar ik kan toch moeilijk zeggen : Ik heb gehoord van iemand dat er iets mis is met haar zenuw door een wervel in haar nek.

Dan vraagt die , hoe weet je dat en sta ik daar met mijn mond vol tanden.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:40

nee maar je kan wel zeggen dat je vermoet dat er iets met haar zenuw is in haar nek of je vraagt gewoon of dat geen mogelijkheid dat er iets van een zenuw klem zit in haar nek door een wervel of zoiets en dan hoor je daarna wel wat de da ervan vindt toch