Ik heb mijn paardje nu een goeie 2 maanden.Op de kleine volte liep ze lichtjes kreupel rechtsom en we dachten dat dit door stijfheid kwam.
Nu probeer ik haar een tijdje al zo soepel mogelijk te rijden, en het is een tijdje beter geweest maar vorige week was het precies terug erger. Ook mensen die er wat van kennen zeiden mij dat er iets niet klopt.
Ik heb het nog 3 dagen bekeken en nu leek het weer iets beter maar ik ben er nog altijd niet gerust in.
Nu heb ik vandaag iemand gezien die beweert dat hij helderziende is. Eigelijk geloof ik er niet in,maar omdat ik er niet gerust op ben,toch eens Siddieq haar foto laten zien.
Hij zei mij dat ze medisch niet in orde is, dat ze problemen heeft in haar nek, iets met haar zenuwen door een wervel die niet goed zit of door een aangeboren afwijking.Hij zei ook dat het te verhelpen is maar dat ik dringend de veearts moest zien (ik had hem dus nog niets verteld over dat het waarschijnlijk uit haar nek kwam).
Ik had sowieso al een afspraak gemaakt voor woensdag omdat ze moet ontwormd worden en geënt en ik heb hem gevraagd of hij eens wil kijken naar haar nek ook, want er is naar mijn gevoel ook inderdaad iets niet in orde.
Ik was al niet op mijn gemak omdat ik zelf dacht dat er iets was, en nu is het er alleszins niet op verbeterd.Hopelijk is het niets ernstig. Nu heb ik nog lekker 2 dagen om erover te liggen piekeren.