Hoe is het nu met de hooikoorts paarden ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie w

Hoe is het nu met de hooikoorts paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 11:49

Mijn paard is nog steeds benauwd terwijl de pollen nu toch ver uit de lucht zouden moeten zijn. Ik ben benieuwd hoe het met de andere hooikoorts paarden gaat ?

Nathalie

Angela

Re: Hoe is het nu met de hooikoorts paarden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:14

Die van mij is nu weer zonder medicijnen. Het gaat goed. Geen gehoest op het moment. De DA vertelde mij dat ik kon proberen om hem in het najaar/winter geen medicijnen te geven. De emmer was leeg, dus ik be gestopt, en dat gaat dus goed.

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:18

Ik ben ook met de druppels gestopt, het gaat nu goed, ze hoest nog wel ens af en toe. Van de week waren ze de wei aan het maaien naast de bak, en ik was aan het rijden en dan hoest ze wel erg veel. Ook komt er nog steeds snot uit haar neus. Maar ze is niet benauwd of wat dan ook.

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:19

De mijne is eindelijk gestopt met het hoofdschudden dus bij nikita is het ver over denk ik nu, gelukkig!!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:41

omdat t nu regent schud de mijne niet, maar afgelopen vrijdag nog wel en zaterdag heeft hij ook lopen proesten...

schijnt dat er nog wel pollen van gras in de lucht hangen, en nog wat andere bloemen...

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:17

Bij mijn merrie leek het ook beter te gaan maar gisteren was ze zeer kortademig onder het rijden dus dan stappen we alleen maar, en proesten deed ze ook veel. Het hoofdschudden is gelukkig al een paar maanden over. Ik geef haar nu Respiraze van de Paardendrogist.