Eten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Harvumi

Eten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 18:45

Ik heb een vraagje,

Een kennis van mij heeft sinds kort een pony gekocht van 22 jaar. De pony heeft van de zomer op de wei gestaan maar moest ivm het weer op stal. Nu heeft ze een probleem, want hij wil niet eten op stal als er niemand bij is en is er iemand bij eet hij ook niet makkelijk. Op stal doet hij ook heel vreemd en boos naar andere paarden, maar ook als er geen paarden zijn. Bij de vorige eigenaren heeft hij ook gewoon op stal gestaan en op de wei.
Op de wei eet hij wel (ook krachtvoer). Er heeft al een deskundige naar het gebit gekeken maar kon niets vinden. Hoe zou dit komen, misschien weet iemand van jullie dit, of heeft zelf iets meegemaakt?

Groetjes Sarah

Angela

Re: Eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 06:58

Misschien voelt het paard zich in de box niet veilig?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:27

ziet dit paard de andere paarden wel of niet?
misschien daar iets in veranderen,.
of een stal op een andere plek proberen, heel raar, denk ook dat het zich teveel bedreigd voelt en daarom niet wil eten...

pablopicasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 09:48

Ik ben een vriendin van de eigenaar van het paardje. En sarah heeft voor mij dit op bokt gezet.

Hij kan geen andere paarden zien dat is dicht gemaakt omdat toen het niet dicht was hij erg lelijk deed en toen helemaal niet at. Maar toen ze het dicht gemaakt hadden en de manege eigenaar s,avonds ging kijken stond hij te (Ja hoe moet ik dat zeggen gaf een gil en bokte). Dus er klopt iets niet met die pony. Ze heeft ook al verschillende boxen geprobeert. Ik ga wel een mail sturen naar de vorige eigenaar voor wat meer uitleg ik heb het idee dat ze niet alles heeft verteld.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:07

Ik denk dat dat idd verstandig is..