niet lekker in haar vel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

darinka

niet lekker in haar vel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 12:36

ik heb het gevoel dat make niet lekker in haar vel zit ze glimt wel en ziet er verder gezond uit.
Het zijn meer haar bewegingen tijdens het rijden, ik heb t idee dat ze een beetje in de "knoop"zit op bepaalde plekken (kan natuurlijk ook ergens anders zitten maar ik heb t idee in dr hals/rug ergens.
Kun je hier rijtechnisch iets mee of heb je er ook wat aan als de fysio of iemand anders er naar kijkt?
da heef tweinig nut want die ziet gewoon verder een geoznde pony

BigMii

Re: niet lekker in haar vel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:38

laat een ervaren iemand naar haar bewegingen kijken als jij haar rijd .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:55

Ik ben fysiotherapeut en osteopaat voor paarden en woon haast bij je om de hoek. Als je me een pb-tje stuurt wil ik je vragen beantwoorden of mijn tel.nr. geven.
Veel paarden hebben wel eens last van hun rug of nek. Dat uit zich vaak in niet lekker willen lopen, slecht inbuigen, hoofd kantelen, moeilijk verzamelen of aangalopperen.
Ik kom graag een keer bij je paard kijken, of er inderdaad iets scheelt aan je paard!
Zelf rij ik Z2 dressuur met punten, dus het rijden kan ik misschien ook bekijken.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:08

Darinka, lijkt me een superoplossing als je heleenxx eens laat kijken. Mijn tip was nl. ook al om er een fysio naar te laten kijken. Als ze dan ook kijkt terwijl je rijdt, word je snel een stuk wijzer. Je hebt geluk dat ze zo dichtbij woont! Succes en zet je nog even in de topic als je meer info. hebt over de oorzaak?

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:21