,Ik zit met een redelijk groot probleem. Mijn paard heeft sinds dat ik weer begonnen ben met haar te rijden (3 weken geleden) telkens na het rijden een singelwondje, achter haar linker voorbeen. Ik heb al veel geprobeerd, een singelbontje, een neopreensingel, leren singel&bontje, maar telkens gaat het weer open. Na het rijden maak ik het schoon en spuit ik er Aluspray op, en de dag erna rij ik telkens niet omdat ik anders bang ben dat ik het alleen nog maar erger maak. Heeft iemand misschien een oplossing, want telkens niet rijden is heel erg vervelend, en die wond natuurlijk ook!

dat ga ik dan maar eens proberen, met dat stretchen! Longeren zonder zadel vind ik doelloos, ze moet wel werken vind ik.. Als ik ga longeren zonder slof/bij te zetten werkt ze niet, en dat is opzich toch wel de bedoeling
Ik ga het zowiezo wel laten helen, hopen dat het beetje opschiet want het ging allemaal net zo lekker
Hij heeft ergens wel gelijk, maar beweging zal ze toch wel moeten hebben. T feit dat ik niet zonder zadel oid longeer, is dat ze anders soms neit houdbaar is, tis een erg pittig paardje. Maar zowiezo bedankt voor jullie tips