Misty is een 12-jarige pony (welshxarabier). Ze heeft al een hele (spring)carrieére achter haar rug. En de laatste tijd met rijden merk ik dat ze steeds slomer word etc. Met dressuur was ze altijd al niet zo snel, omdat ze dat gewoon niet leuk vind. Maar ik merk dat ze met springen de laatste tijd ookal veel slomer word
. Als ik gewoon lekker met haar naar buiten ga is ze wel gewoon snel. Opzich is dit niet zo erg. Ze word natuurlijk ook weer wat ouder, en ik rijd op dit moment veel intensiever dan voorheen. Maar ik ben ook eens op haar 'lopen' gaan letten. En ik zie dan dat ze haar voorbenen bij elke pas recht voor elkaar zet. Dus niet naast elkaar. En ook draait ze steeds wat bij met haar achterbenen. Ik baal er achteraf ook ontzettend van dat ik haat nooit heb laten keuren, en ik wil dit nu toch nog graag doen. Maar mn ouders zien me al aankomen
. En natuurlijk kan ik mezelf ook helemaal gek maken met andermans verhalen. Want ik ben nogal gauw van slag als er iets is met Misty dat me niet aanstaat!Wat kan ik nou het beste doen? Mn instructrice kan evt. wel een buigproefje met haar doen. Lijkt jullie dit verstandig?
. 
. En mn instructrice loopt als 25 jaar mee in de paardenwereld dus ze weet vast wel hoe ze zon proef moet uitvoeren. De DA heeft haar dat zelf allemaal uitgelegd ed.
Ik hoop voor je dat ze snel kunnen vinden wat het is en dat het niet ernstig is