Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Katja schreef:Ik vind Reiki iets wat je of preventief gebruikt of als de reguliere geneeskunde niet werkt.
Zou eerst eens een dierenarts laten kijken en dan verder zien.
Amanda schreef:De meeste mensen geven ook geen Reiki als behandeling wanneer er geen diagnose door een VA is gesteld.
Zelfde als bij mensen, wanneer er een klacht is en er is nog geen diagnose gesteld, dan mag er geen Reiki gegeven worden.
azzurra schreef:Mijn paard heeft een rugprobleem.
Kan wel gewoon rijden maar tijdens het rijden stuwt ze heel er van achter.
Nou vroeg ik mij al of reiki of magnetisering wat is.
Wie heeft ervaring hiermee?
gianlucka schreef:Amanda schreef:De meeste mensen geven ook geen Reiki als behandeling wanneer er geen diagnose door een VA is gesteld.
Zelfde als bij mensen, wanneer er een klacht is en er is nog geen diagnose gesteld, dan mag er geen Reiki gegeven worden.
Zoals ik net al zei, mijn moeder doet Reiki. Zij zegt dat het geen geneesmiddel is. Wat ik zeg, het KAN verlichting brengen. Ik krijg ook wel eens Reiki gewoon om dat je daar ook rustig van wordt. Er hoeft dus niet per definitie iets met je mis te zijn wil je Reiki krijgen

Amanda schreef:Katja schreef:Ik vind Reiki iets wat je of preventief gebruikt of als de reguliere geneeskunde niet werkt.
Zou eerst eens een dierenarts laten kijken en dan verder zien.
Sluit ik me helemaal bij aan.
De meeste mensen geven ook geen Reiki als behandeling wanneer er geen diagnose door een VA is gesteld.
Reiki moet je zien als preventief (dus bij geen klachten), aanvulling op de normale geneeswijzen of wanneer mensen 'uitgedokterd' zijn.
Daarnaast is er bij Reiki geen garantie voor genezing