Cortaflex - waar het beste bestellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jjs

Cortaflex - waar het beste bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 09:32

Ik ben op zoek naar cortaflex en ik hoor dat het loont om even rond te kijken ivm prijsverschillen.

Waar kun je nu het voordeligste bestellen? (kan met creditcard, paypall e.d. wel betalen, dus buitenland is ook geen probleem).

En wat zijn jullie ervaringen met cortaflex? Graag ook even aangeven welk type je gebruikt, dus de poeder of de vloeibare variant en die met en zonder HA

Bedankt voor de reacties!

muiszje

Re: Cortaflex - waar het beste bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 20:06

ik hoorde van Mist (volgens mij) dat zij het in het buitenland had gekocht (amerika of engeland,, weet het ff niet meer) en dat het daar ontzettend scheelde qua prijs.
Ik ga binnenkort ook bestellen, houd dit tpoic dus ff in de gaten.
(pb me anders ff als je een redelijk adress hebt gevonden!)

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:14

yep, binnen nu en 10 dgn zou het binnen moeten komen (via www.amazon.com ) ook Cortaflex, scheelt de helft (incl transportkst) met Ned.

jjs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 22:02

dank je wel voor je antwoord, zat al op je te wachten

Heb even gekeken en ik vind Amazon wel even zoeken, maar ik heb wat, 5 verschillende producttypes.

Ik zie de poeder staan en een Combo voor 94,95 dollar, is dat die jij besteld? Ik kan nl. geen vergelijkbaar product vinden als op de site van cortaflex.nl zelf.
Die hebben een powder, een HA powder, een HA Solution en een HA double strength solution.

Welke gebruik jij, hoelang al en wat is het effect ervan?
Welke symptomen had/heeft je paard.

Dank voor alle info. Ik hoor graag eerst zoveel mogelijk voordat ik zo'n duur supplement bestel.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:10

http://www.horseandponysales.co.uk/cortaflex.htm
hier heb ik de laatste lading vandaan, was goedkoper dan vanuit NL.
Het beste kan je met de solution beginnen en dan het poeder als onderhoudsdosis gebruiken.
Standaard onderhouds poeder vorm heeft nu ook HA erin zitten. In de speciale HA powder zit de HA in dubbele dosering.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:56

Kijk eens op Ebay.com. Ik heb daar laatst een pot poeder van 950 gr gekocht voor $25. Kwam met verzending nog $20 bij, maar dan nog is dat de helft minder als wat je er hier voor betaald.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:10

Tamary
Hoeveel waren de verzend kosten?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:53

jjs schreef:
dank je wel voor je antwoord, zat al op je te wachten

Heb even gekeken en ik vind Amazon wel even zoeken, maar ik heb wat, 5 verschillende producttypes.

Ik zie de poeder staan en een Combo voor 94,95 dollar, is dat die jij besteld? Ik kan nl. geen vergelijkbaar product vinden als op de site van cortaflex.nl zelf.
Die hebben een powder, een HA powder, een HA Solution en een HA double strength solution.

Welke gebruik jij, hoelang al en wat is het effect ervan?
Welke symptomen had/heeft je paard.

Dank voor alle info. Ik hoor graag eerst zoveel mogelijk voordat ik zo'n duur supplement bestel.

Die hebben ze wel hoor via Amazon die heb ik namelijk ook besteld een Gallon (3.5liter) totale kosten 203$ (dus pakweg 165euro ) dit is incl. verzendkosten.

voor info over mijn paard, kijk even in het topic op Medisch: over rijden op een paard met lichte arthrose, daar staat het verhaal van mijn paard, met overigens ernstige arthrose!

rosalientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:47

Ik heb cortaflex lang gebruikt voor mijn merrie maar omdat het veel te duur werd ben ik verder gaan kijken en bestel nu vanuit england een product die net zo goed is (zo niet beter) voor veel goedkoper. de supplement heet supleaze gold en kan besteld worden bij aviform. kijk zelf maar (mijn merrie loopt weer super) www.aviform.co.uk

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:27

Het is binnen !! zo te zien wel opengemaakt (de doos iig) is duidelijk opengesneden. Het kwam per taxipost en moest 9 euro bijbetalen (maar ik heb het vermoeden dat dat door die taxipost kwam- mijn moeder was de eerste keer niet thuis toen ze aan de deur kwamen, ze zouden de volgende dag terugkomen tussen 14.00 en 19.00 NOT Dus na een paar boze telefoontjes (mijn moeder moest halve dag vrij nemen !) kwam het dus vandaag.