Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

oosterhoff schreef:Heb je eigelijk wel vertrouwen in je fysio. Als je in beide vertrouwen hebt dan zouden jullie makkelijk tot een oplossing moeten komen zonder twijfels en onzekerheden. Waarschijnlijk komen jou onzekerheden ook voort uit angst dat er iets met je paardje aan de hand is. Dat ken ik maar al te goed. Het kan overigens ook zijn dat een paard links achter slecht loopt omdat hij rechtsvoor een probleem heeft. Maak niet voor een tweede keer een foto van hetzelfde been. Maar kan liever een foto van de voorbenen. Maargoed dit alles moet je gewoon in goed overleg doen. Vertel wat jij er van denkt en van weet en wat jij graag zou willen wat er gebeurt.
En wat de angst betreft over een eventueel gebrek. Daar moet je proberen doorheen te gaan. Je wil het beste voor je paardje, je wil er zo lang mogelijk van genieten. en je wil hem een goed en pijnloos leven geven.
Je bent op de goede weg denk ik.
Heel veel succes
chantal001 schreef:
Ik ben erg geschrokken van wat de fysio zei. De veearts adviseerde een fysio vanwege zijn rug (dat constateerde de veearts) en via bokt ben ik bij haar terecht gekomen.
Omdat ik aanneem dat de veearts er voor geleerd heeft hadden hun dat toch moeten zien?
Citaat:Omdat mensen op stal dan ook hun eigen gedachten hebben en dit uiten wordt de twijfel alleen maar groter.
Ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik wacht de reactie van de veearts af. Desnoods overleg ik met haar om alsnog naar alle andere benen te kijken. Zo hoop ik rust te vinden.
Citaat:Toen de veearts buigproeven deedt liep hij een dag daarna gewooon terwijl de dag nadat de fysio het had gedaan hij onwijs stijf was en me niet eens een voetje wilde geven om zijn hoeven uit te krabben.
Citaat:De fysio staat bekend als goed dus vandaar ook de twijfel.