Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Udo2001 schreef:Hoef zweer is het, zo weet iedereen waar je het over hebt, hihi

Ragne schreef:kijk goed naar je hoevenkrabber of deze niet puntig gevormd is. Dit kan naast steentjes ed ook een oorzaak zijn.
Wij mochten van onze smid niet meer de hoeven zo vaak uitkrabben (nu nog 1 keer per week), wel iedere dag checken natuurlijk. Maar een beetje modder/zand erin is een mooie beschermlaag tegen die kleine steentjes
Ik krap ze om eerlijk te zijn altijd voor het rijden uit en na de tijd check ik ze even, maar omdat ze dan zo vol met modder zitten ga ik er toch altijd even langs. Ik dacht eigenlijk dat het goed was wat ik deed, maar ik heb er nog nooit zo over nagedacht
Ragne schreef:kijk goed naar je hoevenkrabber of deze niet puntig gevormd is. Dit kan naast steentjes ed ook een oorzaak zijn.
Wij mochten van onze smid niet meer de hoeven zo vaak uitkrabben (nu nog 1 keer per week), wel iedere dag checken natuurlijk. Maar een beetje modder/zand erin is een mooie beschermlaag tegen die kleine steentjes