luchtzuigen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trowing

luchtzuigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 18:47

mijn pony is een luchtzuiger nu las ik laatst ergens iet over rennies dat dat zou helpen tegen luchtzuigen. nou wil ik voordat ik het hem geef graag weten wat jullie ervaringen ermee zijn en of jullie nog iets anders weten tegen luchtzuigen want van een band heeft ie elke keer een gat in zn huid.

gyzmo

Re: luchtzuigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:06

Ik weet niet hoelang je paard al luchtzuigt, maar ik zou eerst kijken waarom je paard het doet.
Heeft hij inderdaad last van zijn maag, of is het verveling, of ... ?

Rennies heb ik zelf nooit gegeven, dus geen ervaring mee.

Wat je kan doen is een bontje om de band maken zodat hij er geen wondjes van krijgt, een paardje bij ons op stal doet het ook met een bontje.

trowing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 17:16

ja hij heeft al een bontje en die was ik om de 2 dagen. hij doet het al zolang ik hem heb dus nu 5 jr maar het word steeds erger hij deed het eerst alleen in de box maar nu ook in het land.

Yuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 22:14

Kijk eens op de centrale discussie over luchtzuigen. Er is hier op bokt al veel over geschreven. Haal je veel informatie uit. Mijn paard deed het ook en bleek een maagzweer te hebben. Die maagzweer is nu wel weg, maar het luchtzuigen is inmiddels verworden tot een gewoonte. Tja ik kan ermee leven (zij het met moeite) als hij maar geen last van zijn maag heeft.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 22:23