Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Eén korreltje voor 15 euro?
Of een kuurtje voor 15 euro?
Ik vind het ergvreemd dat het meteen effect moet hebben.
De homeopatische middelen die ik gebruikt heb (zowel voor mijzelf als voor mijn paard) moesten allemaal meerdere malen worden toegedient.
Zjadore schreef:Dat korreltje heet een granule en is gemaakt van een bepaald homeopatish middel.
De korreltjes heb je in verschillende potenties. Dit betekend dat ze er in verschillende sterktes zijn.
Je moet het zo zien dat een bepaald homeopathisch middel een heleboel keer verdund is en daar is dan een korreltje van gemaakt die jouw pony gekregen heeft.
Je kunt de korreltjes ook oplossen in water en dan geven.
. Ik zou zeggen, probeer je korrel-kuur. volg haar advies en kijk of het effect heeft. Is het helemaal niks, dan gewoon advies van een Veearts/Fysio vragen. Succes ermee
Miirthe schreef:Je hebt waarschijnlijk te maken gehad met een Veterinair Therapeut, die passen allemaal andere remedies enz. uit, bijna altijd preventief (voorkomen). En ja, dat kun je 'zweverig' vinden, mij interesseert het altijd wel. Maar meestal is er geen zekerheid over homeopathie, het duurt meestal lang eer je effect hebt, zeggen ze dan. Ik zou zeggen, probeer je korrel-kuur. volg haar advies en kijk of het effect heeft. Is het helemaal niks, dan gewoon advies van een Veearts/Fysio vragen. Succes ermee