Mijn paard loopt al heel lang met en scheve staart en is ook vrij stijf. Dus ik dacht dat het in zijn rug zat en heb de dierenarts erbij gehaald. Die vond het een kwestie van spieren trainen die zijn staart dan weer recht moesten trekken.
Ik moest veel galloperen met mijn paard en longeren met dubbele longe of met de pessoa teugel.
Dat werkte niet en ik had ook het idee dat die dierenarts maar wat deed.
Dus een andere dierenarts laten komen. Die vond het niet benoemens waardig en was in 5 min weg. vond alleen mijn paard wat kort lopen.
De derde ze dat het aan de knieband lag in het achterbeen. En dat met inspuiten en anders bekappen goed moest komen.
Mijn paard is nu gecorrigeerd mnaar niet ingespoten omdat die dierenarts verbetering ziet. En minn paard dus helemaal in paniek raakt van naalden.
Mijn paard loopt nu ook sinds kort bij een vrouwtje die dierengeneeskunde doet. Maar die kan ook weinig aan dit probleem doen.
Nu ben ik een jaar verder. En het is wel iets verbeterd maar nog niet helemaal.
Nu hoorde ik van de week dat een stalgenootje naar de kraker ging met haar paard. Dus ik gelijk gevraagd of ik mee mocht met mijn paard. Om te kijken of die er wat aan kan doen. Ook helemaal niet over nagedacht.
Maar zit nu wel heel erg te twijfelen.
Nu gaan we daar dus morgen heen.
Maar twijfel ik heel erg. Heeft mijn paard er wel wat aan. Beschadigd die man niks. Enz
Mijn vraag is dan of het verstandig is om er een kraker naar te laten kijken. Of heeft het geen toegevoegde waarde. En ik wil ook heel graag ervaringen enz horen.