Hallo allemaal ik plaats deze oproep voor een vriendin!!!
16 dagen geleden heb ik een 4jarige merrie gekocht. Het paard heet Uruguay Haar vader is oo Seven en haar moeder is Lexington lady (v: Chromos). Haar moeder is keur preferent sport dressur. Het is een donker bruine merrie van ongeveer 1.70m. Ze is verkeersmak en fijn te rijden in de bak. Het paard heeft vorig jaar een ocd-operatie gehad. Het paard is 16 dagen geleden rontgenologisch en klinich goed gekeurd in Moergestel.
Helaas heb ik afgelopen week ontdekt dat het paard lucht zuigt. (kribbenbijter) Het is een verborgen gebrek en bij de verkoop niet vermeld Ik heb haar bij stal *** gekocht, van ***. alles blijkt eruit dat de verkoper er van op de hoogte was ik moest namelijk het weefrek van hem dicht doen omdat ze er anders doorheen sprong maar dat is niet waar, staat al 3 dagen open en ze kijkt er alleen lief door ook mocht ik niet plotseling bij hem komen kijken, moest altijd bellen hij had aangeraden om haar lekker heel de dag op de wei te houden
ik mocht haar niet op de manege zetten.achteraf gezien is het gewoon een handelaar, dus zal hem niks uit hebben gemaakt.al met al een raar verhaal inden jullie niet wie kan ons helpen groetjes
Kent iemand dit paard? Of kent iemand de vorige eigenaar beter? Zou je dan zo snel mogelijk contact met mij op willen nemen? ****of bientje_eichhorn@hotmail.com of stuur mj een pb
of mail naar joycedonkersloot @hotmail.com foto komt zo snel mogelijk
ze zal jullie heel dankbaar zijn groetjes joyce en sabiene
Laatst bijgewerkt door Katja op 03-10-05 10:22, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: namen verwijderd.