=>Woensdag 21/9 is het gebeurd,toen kon hij nog redelijk stappen naar huis toe(gebeurde tijdens wandeling)
=>donderdag was het heeeel slecht(hoe precies weet ik niet,ik was met school weg)
=>vrijdag was het beter,maw hij kon zich verplaatsen maar hij had heel veel pijn,de DA kwam ook,hij kreeg een ontstekingsremmer en antibiotica,hij zei 2x per dag douchen,beide benen(hij had het aan zijn rechtervoorbeen)
Toen is het wat gebetert
=>maandag kwam hij weer eens langs en gaf dezelfde prikken en als commentaar gaf hij dat hij opmerkelijk gebetert is
,nu moest ik nog maar 1x per dag spoelen=>dinsdag kregen we van de staleigenaar(ervaren persoon)extra advies mee:Spoelen,dan AnimalIntex opdoen,bandage erondom en nadien bandage extra nat maken,2x per dag wordt dit gedaan
Nu loopt hij veel beter met de steun(hij sleurt me overal mee,zelfs op de paddock) maar niet zo goed zonder steun,met steun stappen we ongeveer 25m per dag,zonder 5m(van stal naar douche)
Maar nu vroeg ik me af,wat moet ik doen?Zo voort blijven doen?Stappen?Hebben jullie tips?Ervaringen?Wanneer kan hij vrij rondlopen?En als hij dat doet,moet ik iets speciaals doen,op letten?Graag zoveel mogelijk advies!!!!