Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha heleenxx schreef:Hoi, sorry, maar ik denk dat ik die vrouw geweest ben.....
Zal even verslag uitbrengen:
Toen jij uitgereden was, kwam ik net aan en moest even wachten op de pony die ik zou behandelen die nog uit de wei vandaan gehaald moest worden, ik hield gelijk even je paard vast toen je het zadel weglegde. Beroepsmatige tic van me is dat ieder paard dat ik zie, begin ik gelijk te ontleden.
Het viel me toen op dat je een leuk paard hebt, maar dat ie achter op zijn rug een bolling heeft, die niet natuurlijk is. Meer neit.
Later hoorde ik een paar meiden van je stal vertellen dat je paard voer moet hebben omdat je het anders niet op kan zadelen. Toen dacht ik, dat is niet goed, het paard heeft vast last van zijn rug en wil daar gewoon geen zadel op hebben. Een kromming / bolling in de rug hoort niet, en als hij tegelijk lelijk doet als je hem wilt opzadelen, zegt dat wel wat.
ik heb niks stiekems willen doen, liet alleen mijn oog even gaan en zag wat. Het feit dat ik niet direct wat tegen je zei hierover is dat ik me niet gelijk wil verkopen. Het kwam nu alleen toevallig later ter sprake.
Ik had je dit ook in een pb-tje kunnen sturen, maar dit leek me even netter om maar even openbaar schuld te bekennen.....

Katja schreef:Wat is de wereld toch klein.
Ik vind dat heleen je een erg goed voorstel doet.
!