Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
-
HÉÉL FEL BEDANKT!!! 
Memuska staat heel der dagen in de wei, alle kou en regenbuien ten spijt en tot nu toe doet ze het prima. Ze is trouwens 23 jaar en heeft artrose doordat ze ooit een been gebroken heeft. Als je meer info wilt mag je altijd pb'en. Succes met je paardje!
Leal schreef:Hallo![]()
Mijn paard met atrose is er pas 6.
Kort nadat we hem gekocht hadden, hebben we dat vastgesteld, maar daar hadden we ons al zo in hem verliefd, en te weten dat als we hem hadden terug gegeven wat er dan met hem gebeurde...heeft het ons niet lang geduurd hem een mooi leventje op de wei met gezellige uitstapjes te gunnen.
Hij staat met ons andere 2 op de wei, ook dag en nacht, zomer of winter, ze hebben een stal waar ze inkunnen als ze willen....
Hij kan echt niet klagen bij ons (hoop ik).
Ach´het is gewoon een hartenbreker en ik wil zo graag iets voor hem doen.
) Heeft een DA dat vastgesteld?
, also hij weet wel hoe het is....Kippie83 schreef:Als je twijfeld of die van mij pijn heb, kom je maar zelf kijken!
Dan kan je het zelf zien en voelen!
Ik ken mijn paard door en door, en ik weet wanneer ze pijn heeft! (is sinds een maand pijn vrij, dus ik denk wel dat ik zeker mag zijn van mijn zaak!)
Het is gewoon een nare aandoening! Alani schreef:Bedankt voor je heldere uitleg!
no thanks!!