Wie heeft dit middel gebruikt, waarvoor en wat zijn je ervaringen? Denk erover dit te gaan gebruiken bij paard maar aangezien het behoorlijk prijzig is wil ik eerst even wat ervaringen horen.
Een vloeibare mix van kruiden om de wereld bekende pijnstiller te vervangen, plus de ontstekingsremmer Duivelsklauw, ook wel genoemd de ´natuurlijke Bute´. Dit product wordt een populair artikel in de paardenmedicijnkast en eerste hulp koffer. Het is veilig en officeel toegestaan in alle wedstrijden, de opname in het paarden- lichaam gaat sneller dan men gewend is en is dus ideaal te gebruiken bij acute pijn. Hilton RELEAF wordt door eigenaren, trainers en rijders op alle niveaus gebruikt bij problemen waar voorheen potentieel schadelijke en/of verboden middelen werden gebruikt.
nee maar wedstrijden rij ik niet, en ga ik niet meer rijden. Paard heeft verbening hoefkraakbeen. Elke stap doet hem een beetje pijn. Hij staat lekker in het land maar daar mag hij van mij ook best pijn vrij lopen. Vandaar dat ik dit wil proberen voor hem maarja... duur en als het werkt is dat geen enkel punt maar als het twijfelachtig is ga ik liever op zoek naar iets anders wat wel werkt. Vandaar mijn vraag. En het is een ruin dus drachtig zal hij nooit worden
Ik heb het mijn merrie een tijdje gegeven. Ik was er best wel tevreden over. Ze liep niet helemaal goed en was oud. Ik wilde inderdaad dat ze het wat makkelijker zou krijgen. Het heeft ook een tijd geholpen, ze voelde zich weer goed. Natuurlijk gaat het probleem niet over en na verloop van tijd hielp ook het Devils relief niet meer, maar ik heb haar toch nog een tijd kunnen helpen ermee.
T schijnt zeer goed spul te zijn, bij artrose, voor de gewrichten en er zitten nuttige voedingsstoffen in : Omschrijving Zeer goed opneembaar extract van de duivelsklauwwortel. Niet geschikt voor drachtige merries. Niet gebruiken tijdens wedstrijden! Meer weet ik er niet over, voor die prijs zal het vast wel een goed product zijn
Ik heb het een tijdje gebruikt bij mijn artrose paard. Paard had er zeker wel baat bij maar pas alstjeblieft wel op met het geven van pijnstillers, als je paard echt ergens last van heeft geeft hij het dus niet meer aan. Beter de oorzaak aanpakken dan je heil zoeken in een pijnstiller (maar voor tijdelijk is devils relief een goede oplossing hoor)
Ik heb dit mijn paardje ook gegeven en ook i.v.m met verbening van het hoefkraakbeen. Ze deed het er erg goed op. Ik ga het haar wel alleen als ze last had. Ook heb ik gehoord dat je dit niet te lang achter elkaar moet geven, dat zou weer slecht voor de nieren zijn. Heeft je paardje ook al speciaal beslag??
ja hij heeft speciaal beslag, maar daar loopt hij slechter op als op zijn gewone ijzers. Ben van plan te proberen hem gewoon op blote voeten te laten lopen. Je moet alles proberen he. Maar tot die tijd wil ik dus proberen het leven iets pijnvrijer te maken. Laatste optie is testen te doen of hij een geschikte kandidaat is voor zenuwsnede. Maar dat is mijn laatste optie als ik echt alles geprobeerd heb.