Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fitzroy schreef:Ik weet tot op de dag van vandaag niet of het ermee te maken heeft, maar mijn paard is verleden jaar gaan kreupelen na een behandeling van Michiel Scheepers. Tot die tijd was hij goed (heeft zelfs nog Hippiade gelopen in het Z2)
Dag na de Hippiade behandeld en nooit meer goed geworden.
.Lot schreef:Zou niet gelijk in de stress schieten, zoveel mensen zoveel meningen.
meisje333 schreef:Ik heb mijn paard ook door Schepers laten behandelen. Ik was er wel tevreden over. Hij werkt met rubberen hamers, net zoals Rodinde.
Paradiso schreef:meisje333 schreef:Ik heb mijn paard ook door Schepers laten behandelen. Ik was er wel tevreden over. Hij werkt met rubberen hamers, net zoals Rodinde.
Even hierover: ik heb zowel Michiel als Rodinde bij mijn paard gehad. Na Michiel liep hij 2,3 dagen goed en erna zelfs slechter. Na Rodinde loop hij als een trein en voelt hij zich stukken beter. Het is gewoon een ander paard.
M.b.t. de hamers -> Michiel mept kei en kei hard. Rodinde gebruikt dezelfde hamers, maar ongeveer een kwart van de kracht die Michiel gebruikt. Haar uitleg hierbij: je manipuleert de wervels, daar heb je zeer weinig kracht voor nodig...
Misschien idee om Rodinde eens te bellen? Werkt in Vinkega (drente), Kootwijkerbroek (bij amersfoort) en ergens in noord-brabant...
Paradiso schreef:Mijn paard is door Michiel Schepers behandeld en ik was er totaal niet tevreden over. Hij negeerde zijn scheefstand in het bekken, terwijl zelfs ik dat kon zien. Hij is zeer hardhandig met zijn hamers en ik ben hier niet zo fan van. Iedereen heeft goede en slechte vervaringen met mensen... Laat je leiden door je gevoel!meisje333 schreef:Ik heb mijn paard ook door Schepers laten behandelen. Ik was er wel tevreden over. Hij werkt met rubberen hamers, net zoals Rodinde.
Even hierover: ik heb zowel Michiel als Rodinde bij mijn paard gehad. Na Michiel liep hij 2,3 dagen goed en erna zelfs slechter. Na Rodinde loop hij als een trein en voelt hij zich stukken beter. Het is gewoon een ander paard.
M.b.t. de hamers -> Michiel mept kei en kei hard. Rodinde gebruikt dezelfde hamers, maar ongeveer een kwart van de kracht die Michiel gebruikt. Haar uitleg hierbij: je manipuleert de wervels, daar heb je zeer weinig kracht voor nodig...
Misschien idee om Rodinde eens te bellen? Werkt in Vinkega (drente), Kootwijkerbroek (bij amersfoort) en ergens in noord-brabant...
Fitzroy schreef:Lot schreef:Zou niet gelijk in de stress schieten, zoveel mensen zoveel meningen.
Lot, het is geen mening maar een constatering. Dat vind ik toch wel een verschil.
Maar als hebben komt is hadden te laat, daarmee wil ik zeggen dat het geen zin heeft de klok terug te draaien.
(maar heel stiekem denk ik toch wel eens: had ik hem maar nooit laten behandelen door Michiel)
henny_w schreef:Ja, ik heb ook ervaring met Michiel. Ben er niet erg enthousiast over.
Hij heeft mijn paard ook behandeld met hamers en daarna ging het een paar dagen wat beter.
Al binnen een week verviel het paard in dezelfde klachten.
Michiel heeft hem nog een 2e keer behandeld en wederom met hetzelfde resultaat.
Een tijdje erna kwam er een kennis die nog maar net afgestudeerd was als paardenfysiotherapeute.
In no time had ze het probleem ontdekt.
Paard is 1 keer behandeld en de klachten zijn nooit meer terug gekomen.
Bij een ander paard wat door Michiel geholpen is hebben we ook geen resultaat gezien. Daar bleek het bekken scheef te staan wat hij compleet negeerde. Ook daar heeft een gewone fysiotherapeut 'wonderen' verricht.
noba schreef:
Welke fysio was dat?