Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ferry80 schreef:Begin er als ik dit zo lees wel aan te twijfelen of hij daadwerkelijk ataxie heeft.. Die diagnose heeft hij dan waarschijnlijk te snel gesteld dan... Het kan zo zijn dat het waar is... maar aan jullie reacties te lezen kan hij er ook naast zitten.
Zijn er nog meer dingen waaraan je kunt zien of je paard daadwerkelijk ataxie heeft?
Wanneer je de staart op de rug kunt buigen/leggen heeft een paard toch ook ataxie? Dat kan die van mij niet...
Zijn er nog meer dingen?
Groetjes

Needje schreef:De zenuwen worden geprikkeld in de achterhand. Als ze niet reageren, zit er dus geen gevoel, dus kunnen ze atactisch zijn.
Slepen heeft nix met ataxie te maken. Doetdeed die van mij ook, en die heeft t niet. Dat is een kwestie van rechtrichten. Dan gaat t zo goed als weg!
Needje schreef:De zenuwen worden geprikkeld in de achterhand. Als ze niet reageren, zit er dus geen gevoel, dus kunnen ze atactisch zijn.
Slepen heeft nix met ataxie te maken. Doetdeed die van mij ook, en die heeft t niet. Dat is een kwestie van rechtrichten. Dan gaat t zo goed als weg!