kliniek emmeloord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

kliniek emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 22:38

vrijdag moet ik met mijn paardje naar de kliniek in emmeloord
nou was ik benieuwd of er hier mensen zijn die de kliniek kennen

en ben gewoon nieuwsgierig wat me te wachten staat

is het groot? makkelijk parkeren? aardige mensen? lang wachten ? enz.....

hoor graag alles

Hilde_

Re: kliniek emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 08:24

Wij zijn er een paar keer heen geweest met mijn pony, die had toen een peesblessure. Vond het hele vriendelijke mensen, parkeren is makkelijk. Toen wij er kwamen waren ze aan het verbouwen, dat is nu wel klaar. Het is dus wel groter geworden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 09:50

Dat is bij van Muiswinkel ofnie?Heb er hele goede verhalen over gehoord,alleen dat als je bijv laat keuren je er wel de HELE dag zit...

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:14

Nee ik ben niet in Emmeloord geweest ik ben alleen nog maar in Utrecht geweest....

Maar ja kliniek kun je beter niet komen met je paardje... maar vaak zijn de mensen wel vriendelijk

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:17

Ik vond het er prima. Nette stallen, ruim parkeren en het wachten vond ik ook alles meevallen. De mensen vond ik erg vriendelijk

ramona22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:40

Hallo,

Heb er zo'n beetje 10 jaar gelopen ivm speciaal beslag van mijn paard. Erg aardige mensen, mooie kliniek geworden. Kundige mensen.
Maar aan dat alles hangt wel een prijskaartje!

zie ook hun site: www.dierenkliniekemmeloord.nl hier zie je zo'n beetje wat je kunt verwachten

succes

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 14:11

Mijn paard is in maart en april daar geweest. Niets dan lof! Vriendelijke mensen, goede artsen die alles goed uitleggen. En ik heb geen 1x hoeven wachten. Ik ben zelfs 2 maanden later nog gebeld door de DA hoe het nu met Laros ging.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 22:35

bedankt voor de reacties
altijd goed om te horen dat de mensen vriendelijk en kundig zijn
en goed kunnen parkeren vind ik ook heel belangrijk omdat mijn paard soms nog wel eens moeilijk doet

ramona22 schreef:
Hallo,

Heb er zo'n beetje 10 jaar gelopen ivm speciaal beslag van mijn paard. Erg aardige mensen, mooie kliniek geworden. Kundige mensen.
Maar aan dat alles hangt wel een prijskaartje!

zie ook hun site: www.dierenkliniekemmeloord.nl hier zie je zo'n beetje wat je kunt verwachten

succes

dat prijs kaartje is in mijn geval het probleem van de verzekering

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:20

ik ben zeer tevreden over deze kliniek, wij zijn daar in totaal met 2 paarden heengeweest, de eerste die er heen ging was een merrie met zeer ernstige koliek, de 2e die er heen moest is er heeeel ziek heen
gegaan en dat was heel erg kantje boord of ze het zou overleven, ook zij is er weer helemaal gezond van weergekomen.
de mensen die daar werken zijn heel vriendelijk en kundig, en geven veel tips wat te doen als het paard weer mee naar huis mag, dus hoe je verder moet behandelen eventeueel . Ik mocht iedere dag telefonisch doorgeven hoe de temperatuur van het paard was, en toen ik weer mocht rijden , wat ik wel en niet mocht doen en hoe ik dit allemaal weer het beste kon opbouwen.
het is een lang verhaal geworden , maar goed ik hoop dat je er wat aan hebt.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:21

ik zie opeens dat dit een al wat ouder toppic is dan ik had verwacht, hoe is het inmiddels met je paard?

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 15:42

Het is nu de tweede keer dat ik daar geweest ben en vind het echt super! (en nee dat zeg ik niet alleen omdat ze positief nieuws lijken te hebben ).

Ik vind het erg mooi, schoon en overzichtelijk daarbinnen. Heel fijn dat het paard van de trailer/vrachtwagen even in een box terecht kan (evt. om even te plassen).

De artsen zijn erg vriendelijk, luisteren en nemen duidelijk de tijd voor je.
Voorheen gingen we naar Bosch en Duin, natuurlijk super artsen (en daar gingen we uiteindelijk ook voor), maar de communicatie en omgaan met de mens ging wat minder

Ben je trouwens ondertussen al op de kliniek geweest? Met hopelijk positief nieuws voor je paard?
Mijn paard staat er op dit moment namelijk nog, voor het hele verhaal zie link in mijn onderschrift

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 16:25

Antoinette schreef:
Het is nu de tweede keer dat ik daar geweest ben en vind het echt super! (en nee dat zeg ik niet alleen omdat ze positief nieuws lijken te hebben ).

Ik vind het erg mooi, schoon en overzichtelijk daarbinnen. Heel fijn dat het paard van de trailer/vrachtwagen even in een box terecht kan (evt. om even te plassen).

De artsen zijn erg vriendelijk, luisteren en nemen duidelijk de tijd voor je.
Voorheen gingen we naar Bosch en Duin, natuurlijk super artsen (en daar gingen we uiteindelijk ook voor), maar de communicatie en omgaan met de mens ging wat minder

Ben je trouwens ondertussen al op de kliniek geweest? Met hopelijk positief nieuws voor je paard?
Mijn paard staat er op dit moment namelijk nog, voor het hele verhaal zie link in mijn onderschrift

en hier ben ik het dus helemaal mee eens!!

ja het was perfect daarzo
voor info over wat hij heeft zie dit topic(iets meer up to date)
viewtopic.php?f=3&t=476402

@antionette
wat een verhaal zeg!! pfff..ik wens je nog heel veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 23:21

De keer dat ik lang moest wachten, was omdat er een spoedgeval tussendoor kwam. Paard lag van de kogel tot aan de buik helemaal open. Echter werd ik wel uitgenodigd om in de operatiekamer te komen zodat ik kon bekijken hoe ze dat deden!

Helaas zijn de laatste jaren de berichten wat minder geworden over de kliniek. Commerciele belangen zijn te groot geworden, en daarnaast maken ze veel fouten.

Persoonlijk ga ik voor problemen altijd naar Woudenberg.

mirellakuijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 22:14

Voor speciaal beslag zit je op het goede adres maar voor inwendige ziekte vind ik emmeloord niet het juiste adres.
Bij mijn veulen hebben ze half werk geleverd en is uit eindelijk overleden.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 08:40

Ik ben er een aantal keren geweest met mijn paard. Accommodatie is prima maar ik ga er niet meer naar toe, helaas is het de laatste keer niet zo fijn gegaan allemaal.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 15:41

cornelie schreef:
Ik ben er een aantal keren geweest met mijn paard. Accommodatie is prima maar ik ga er niet meer naar toe, helaas is het de laatste keer niet zo fijn gegaan allemaal.

kan je daar ook iets meer over vertellen?
mag ook via pm