nou was ik benieuwd of er hier mensen zijn die de kliniek kennen
en ben gewoon nieuwsgierig wat me te wachten staat
is het groot? makkelijk parkeren? aardige mensen? lang wachten ? enz.....
hoor graag alles
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ramona22 schreef:Hallo,
Heb er zo'n beetje 10 jaar gelopen ivm speciaal beslag van mijn paard. Erg aardige mensen, mooie kliniek geworden. Kundige mensen.
Maar aan dat alles hangt wel een prijskaartje!
zie ook hun site: www.dierenkliniekemmeloord.nl hier zie je zo'n beetje wat je kunt verwachten
succes
).
Antoinette schreef:Het is nu de tweede keer dat ik daar geweest ben en vind het echt super! (en nee dat zeg ik niet alleen omdat ze positief nieuws lijken te hebben![]()
).
Ik vind het erg mooi, schoon en overzichtelijk daarbinnen. Heel fijn dat het paard van de trailer/vrachtwagen even in een box terecht kan (evt. om even te plassen).
De artsen zijn erg vriendelijk, luisteren en nemen duidelijk de tijd voor je.
Voorheen gingen we naar Bosch en Duin, natuurlijk super artsen (en daar gingen we uiteindelijk ook voor), maar de communicatie en omgaan met de mens ging wat minder![]()
Ben je trouwens ondertussen al op de kliniek geweest? Met hopelijk positief nieuws voor je paard?
Mijn paard staat er op dit moment namelijk nog, voor het hele verhaal zie link in mijn onderschrift
cornelie schreef:Ik ben er een aantal keren geweest met mijn paard. Accommodatie is prima maar ik ga er niet meer naar toe, helaas is het de laatste keer niet zo fijn gegaan allemaal.