Fysio bij verklevingen in de pees, wie o wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Fysio bij verklevingen in de pees, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 17:28

Het was natuurlijk te verwachten gezien Darmorah d'r zware peesblessure, dat het nooit helemaal goed zou gaan komen, gisteren zijn we terug geweest naar de kliniek en op de scan waren verklevingen te zien, nu adviseerde de DA om haar te laten behandelen door een fysiotherapeut.
Ik was benieuwd wie hier ervaring mee heeft.

Kendra

Re: Fysio bij verklevingen in de pees, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:10

Ja, onze fysio, Ab Benthem heeft een vriendin van mij geadviseerd, ook bij een peesblessure. Ze heeft via hem een magneetband gehuurd (kan ook rechtstreeks, www.magnacare.nl -magneetveld - minipulse). Dat heeft het genezingsproces wel versneld is ons idee. In de één na laatste hoefslag stonden trouwens ook allemaal van dit soort dingen in, dus daar zou je ook nog even kunnen kijken.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 21:14

Bedankt voor je antwoord Kendra, ik had al gemaild met Magnacare, maar ik vind €125 huur prijs per maand toch wel erg veel
Ik heb helaas geen abbonement op de hoefslag, maar ik zal eens op stal na vragen of iemand dat wel heeft

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:19

Hoi,
kijk maar eens op www.nvfd.nl voor een fysiotherapeut in de buurt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 21:27

Bedankt voor de link, ik heb al een afspraak met de fysio gemaakt, vrijdag hebben we ons eerste consult, ik ben gewoon benieuwd naar mensen die hier ervaring mee hebben
Btw, heeft iemand enig idee hoeveel het ong. kost? Heb ik helemaal niet naar gevraagd