onze sanne bevangen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_MelisDayka_

onze sanne bevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 12:35

onze pony sanne {welsh} loopt nu al een tijdje kreupel {bevangen} vanaf vorige week woensdag! ze heeft teveel op de wei gestaan en is nu nog steeds bevangen
vorige week was het bijna over en dacht mijn vader die pony mag nou wel naar buiten ze staat nou al zo lang binnen terwijl ze nog steeds niet helemaal lekker liep
dus toen is ze om 1 uur naar buiten gegaan en heeft toen een paar dagen op de wei gelopen toen kwam me vader er achter van ja het gaat nu weer slecht met haar laat ze nou maar even binnen een aantal daagjes
nu staat ze binnen terwijl die van mij helemaal vrolijk door de wij loopt te rennen!
en het is nu al zo lang en we weten dat we er mee moeten oppassen en ik heb ook al een aantal keren tegen mij vader gezegt paa hou die pony binnen!! maar nee hoor meneer eigenwijs moet sanne buiten zetten ! en mij broertje rijd erop 10 jaar is hij en rijd elke zaterdag op de vereniging pas was er een groot verkleed feest op de pony hij moest helemaal huilen dat hij niet mee kon doen was zo zielig en hij wil niet op mijn pony want die is te druk
we hopen echt dat sanne snel weer beter is!
hier een aantal foto's van haar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

miisshOrse

Re: onze sanne bevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 12:38

aah, veel sterkte met sanne . Probeer haar van de wei te houden!