Hij is ookl heel erg veranderd in zijn gedrag.
Toen ik hem net had. Was hij heel schrikkerig, trapte zodra je bij hem in stal kwam, beet onder het poetsen en als je met hem bezig was.
Hewt is nu een heel ander dier. Hij begint zelf knuffelig te worden en is blij als er mensen zijn die hem aandacht geven.
Onder het poetsen is hij ook veranderd hij kijkt niet lelijk meer en probeert je ook niet meer steeds te bijten. Maar soms loopt hij toch nog wat in de lucht te happen. En als je met hem loopt wil hij ook nog weleens happen.
Verder ziet hij er hartstikke gezond uit. Hij heeft een dun glanzend vachtje. Hij is iets aan de dikke kant. Kijkt vrolijk uit zijn ogen.
Maar heb soms heel erg het idee dat hij me iets probeert te vertellen maar dat ik hem niet begrijp.
Dat met zijn staart vertrouw ik gewoon niet helemaal. Ik heb liever dat alles uit gesloten word. Ik wil namelijk niet doorrijden met een paard wat wat maneert of niet lekker in zijn vel zit.
Mijn zadel heb ik pas geleden na laten kijken door een zadelmaker. Was ook nogal een hele zoektocht naar een goed passend zadel.