Zhivago zijn problemen.Ervaring met holistisch dierenarts?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MOHGirl

Zhivago zijn problemen.Ervaring met holistisch dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 19:00

Na lang nadenken, omdat ik al zoveel DA koste aan mijn mannetje heb gehad, toch door veel praten met een vrouw die ook bij mij op stal staat, toch Eric laarakker gebeld.
Zhivago heeft erg veel pijn, dat ziet iedereen, maar wat kon de DA mij niet vertellen.
Hij is al vanaf dat ik hem heb gekregen niet in orde, lees vorige berichten over Zhivago.
Hij loopt rondjes in zijn stal, hij is kreupel aan 4 benen, zijn bekken staat scheef, iedere winter word hij erg mager en heeft erge pijn aan zijn rug, je hoort het al echt een kneusje dus.
Ben ook vaste klant bij mijn DA, en de DA koste lopen hoog op.
Hij zou ook nooit in de verzekering kunnen komen.
Omdat ik bang ben dat hij deze winter weer hard achteruit gaat (nu hij net weer een beetje dik is) toch maar op advies van Kiki, afspraak gemaakt bij holistisch dierenarts Eric Laarakker.
Gister kwamen Eva en Charlotte kijken bij Zhivago, voor zijn eerste behandeling.
Eerst meten ze hem helemaal uit, normaal vind je dan een paar punten van pijn etc. maar bij mijn mannetje hield het niet op.
Van top tot " hoef" overal pijn, een heel A4tje vol.
Ik heb 50% kans dat hij beter word, en dat gaan ze mij bij de 3e behandeling vertellen.
Als dit niet gaat werken is het 't eerlijks om er dan een eind aan te maken, omdat hij zoveel pijn heeft.

Hebben er meer mensen ervaring met holistisch dierenartsen?

Ik heb een aantal middeltjes gekregen en volgende maand komen ze voor de 2e behandeling.

Dat koppie van je paard als hij je aankijkt met zoveel pijn, dat breekt je hart!

Groetjes Lisette
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 16-09-05 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

_Christine

Re: Zhivago en zijn problemen... Zou het opgelost worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:07

Sorry geen ervaring, maar wel heel erg veel sterkte voor jou en je paard!!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:23

Tsja, ik heb er ook geen ervaring mee... ik heb na Scaal's ongeluk alleen ervaring met een vrouw die zowel VA als osteopathe als chiropractor is en zij heeft voor Escala echt wonderen verricht. Ik hoop dat deze mensen net zoveel voor Zhivago kunnen betekenen als zij voor Scaaltje betekent heeft. Heel veel sterkte he meis! En we moeten gauw weer eens afspreken!!!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:26

veel sterkte weet zeker dat die mensen er alles aanzullen doen om haar /hem beter te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:35

wat een groot probleem !
Ik heb geen ervaring met zulke dierenartsen, maar ik geloof wel dat t kan werken..
Hopelijk heb je de positieve 50% !!

Sterkte

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:05

Goh Lisette dat klinkt niet best!
Ik wil jou en Zhivago heel erg veel sterkte toewensen,en hoop dat hij toch nog op zal knappen!
Liefs Lundi -xxx-

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:17

Ik heb geen persoonlijke ervaring met Erik (wel met Steffi vd Laarse), maar ik weet wel dat hij en zijn collega's vaak veel dingen kunnen met paarden waar de reguliere dierenartsen niets mee kunnen. Maar ook kunnen niet alles genezen, je zal op hun oordeel moeten vertrouwen.

Heel veel sterkte iig!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:28

Jeez Liset wat balen en wat verdrietig.
Nog steeds ben ik van mening dat Zhivago niet beter terecht had kunnen komen en ik weet zeker dat je een goede beslissing neemt als de tijd daar is.
Dat hij zoveel pijn heeft is me in Castricum nooit opgevallen en het rondjes lopen in stal was daar ook al niet meer zo erg (ik had er wel over gehoord maar het hem nooit zien doen)
Niemand verdient het om met zoveel pijn rond te moeten lopen. Ik hoop voor jou dat er nu eindelijk iets uit komt en dat Zhivago weer een vrolijk en gezond mannetje wordt.
Heel veel sterkte!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:07

VvdD -> MD

elibeest

Re: Zhivago zijn problemen.Ervaring met holistisch dierenart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 11:57

Ik heb zelf voor de paarden een holistisch therapeut. Daar ben ik zeer zeer zeer te spreken over. Ook hij heeft al bij verschillende mensen en dieren zoveel dingen goed gekregen die geen reguliere arts meer kon behandelen. En tuurlijk.. ook deze mensen kunnen geen wonderen verrichten, ook al lijkt t er soms wel op.

Hoe hebben ze jouw paard uitgemeten? En wat was hun eerste conclusie? Neem aan dat ze toch een oorzaak hebben kunnen aanwijzen?

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:06

heb er geen ervaring mee, maar heel veel sterkte en hoop dat het aanslaat!!
Groetjes

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:38

Ik heb hele goeie ervaringen met Eric Laarakkers.

Iris heeft een paar maanden geleden waarschijnlijk vast gelegen op stal. In het begin merkte ik er nix van, totdat ze echt in staking kwam met rijden, ik snapte er nix van. Wat me ook opviel, was dat ze veel op rust stond met rechts achter.
Het enige wat nog goed ging was buiten rijden.

Eric kwam erbij en die schrok zich wezenloos. Hij vroeg wat er was gebeurd met Iris, want hij had haar al eens eerder behandeld.
Hiij heeft van alles gedaan bij Iris. Heb nadien een week lang niet mogen rijden en vervolgens heel langzaam moeten opbouwen, mocht heel weinig doen van Eric, omdat hij echt veel had gedaan, zei hij.
Nu een paar maanden verder, vorige week weer de laatste behandeling gehad en.... ze loopt als een zonnetje!!

Dus mijn ervaringen zijn super. Ik hoop dat jou Zhivago net zulke goede resultaten krijgt als bij Iris.
Suc6.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 11:29

elibeest schreef:
Ik heb zelf voor de paarden een holistisch therapeut. Daar ben ik zeer zeer zeer te spreken over. Ook hij heeft al bij verschillende mensen en dieren zoveel dingen goed gekregen die geen reguliere arts meer kon behandelen. En tuurlijk.. ook deze mensen kunnen geen wonderen verrichten, ook al lijkt t er soms wel op.

Hoe hebben ze jouw paard uitgemeten? En wat was hun eerste conclusie? Neem aan dat ze toch een oorzaak hebben kunnen aanwijzen?

Er is zoveel mis met Zhivago dat ze geen echte oorzaak kunnen aanwijzen, van binnen en van buiten heeft hij erg veel pijn, daarom ook maar 3 behandelingen omdat het anders gewoon een onbegonnen zaak is, voor een ponie met zoveel pijn.
Ik hoop echt dat het gaat werken.

Groetjes Lisette en bedankt voor de reacties, duimen jullie mee?

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:48

MOHGirl schreef:
duimen jullie mee?

Tuurlijk!!!!
Hou ons op de hoogte!