Ervaringen dhr v Meeteren/Veterinair manueel therapeut?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Luziream

Ervaringen dhr v Meeteren/Veterinair manueel therapeut?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 05:07

Op de stal waar mork van de zomer stond, komt deze meneer dus maandelijks alle paarden nakijken en indien nodig behandelen. Mork is nu ook behandeld en binnenkort moet ik een vervolg afspraak maken.
Zijn er meer mensen die hem kennen en ervaring hebben met hem?
Ik ken hem nu nog maar van 1 keer, en mijn eerste indruk is positief. Ik kan verder maar weinig info vinden over deze meneer, iemand nog meer info? Alvast bedankt!!

Sjoert

Re: Ervaringen dhr v Meeteren/Veterinair manueel therapeut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:00

VMR -> MD

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:29

Hij heeft een aantal paarden op een stal van een vriendin behandeld, volgens mij met goed resultaat. Als je precies wilt weten wat en hoe dan kan ik dat voor je navragen.
Ik heb hem 1 keer ontmoet en een tijdje met hem gesproken en mijn indruk was ook positief.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:18

Ik vind dat hij onvoldoende naar het hele plaatje kijkt. Hij heeft een paard bij ons op stal behandeld die ik voor klanten reed en die zou daarna goed moeten zijn.
Die werd eigenlijk alleen maar slechter en bleek erg pijn in beide voorvoeten te hebben. Hierdoor zaten alle spieren zo vast en omdat de spierpijn op specifieke plaatsen was had hij imo best de link kunnen leggen.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 08:26

bedankt voor jullie reaties. Ik zie wel wanneer hij voor de tweede keer komt. Na de eerste keer had mijn paardwel zoiets van ..nou dat was lekker? hij rekte zich daarna gelijk helemaal uit.