Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marijke_001 schreef:Hallo!
mijn paardje heeft een wondje opgelopen aan zijn heup. Het is nieuw groot, het is een kort sneedje maar zat wel redelijk diep. Het stond rond dat sneedje ook nog eens allemaal gezwollen. Gelukkiglijk is dat nu over! Ik heb er in het begin met zilverspray (=aluminiumspray) op gespoten. Ik had eens gehoord dat dat het beste was voor open wonden. Het is nu al een week geleden dat ze die wonde heeft opgelopen en sinds gisteren staat er een klein korstje op. Ik doe er wel liefst nog iets aan want ik vertrouw het zo nog niet echt, het korstje is nog niet zo dik.
Nu vroeg ik me af met wel product ik het het best eens kan ontsmetten of laten genezen zodat het geen litteken word.... Heb er daarjuist terug met zilverspray opgespoten maar vergis ik me of kan het dat er bij zilverspray wild vlees ontstaat ?? En dan wordt het zeker een litteken hé??
Alvast bedankt!
IMJ schreef:ergens anders schreef je dat je afgestudeerd dierenarts was, dus waar neem je ons nu in de maling??
Natasja91 schreef:IMJ schreef:ergens anders schreef je dat je afgestudeerd dierenarts was, dus waar neem je ons nu in de maling??
Ik wilde hetzelfde zeggen, maar je was me voor!