Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Princess schreef:wel es van gehoort, is toch tegenovergestelde van antibiotica...
idd de yakult producten
WiMa schreef:Toevallig ben ik ook al een tijdje op zoek naar een duidelijke nederlandse pagina maar kan het inderdaad ook niet vinden. Vanmiddag ben ik naar een reform winkel geweest en daar uitleg gevraagd. Het schijnt idd zo te zijn dat als er antibiotica of peneciline zowel de goede als de slechte bacterien gedood worden waardoor er geen optimale opname meer is voor voedingstoffen. Het is behoorlijk duur maar heb het toch maar gekocht voor mijn paard. Het is goed tegen diaree en nog meer maag/darmstoornissen. Ik heb het merk BIOLINA gekocht. Een ander woord voor probiotica is ook acidophilius. In dit produkt zit 3 miljard cellen per gram. Het schijnt het beste te zijn als een kuur van 3 weken aanhoudt. Mijn paard is ongeveer 600 kilo dus doe ik straks 4 capsules per dag door het voer heen. De capsules ga ik losmaken waardoor het poeder word. In amerika schijnt het de titel topspul te hebben..

jeddah schreef:Hmm, ik heb probiotica in "pellet" en in vloeibaar vorm. Dus niks in een capsule.
Werkt het bij mensen ook zo? Yacult zit tenslotte ook niet in een capsule. Heeft het wel nut het op deze manier te voeren dan?
Bedankt in elk geval voor de uitleg Leentje!