Hoesten!?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Issor

Hoesten!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 12:34

Gister ging ik rijden op mijn haffie en af en toe (niet vaak) hoeste hij. Een droge hoest en soms proeste hij erna. Hij heeft in het verleden bronchitus gehad en daardoor maak ik me snel zorgen, maar hij staat in het land, dus dat kan het niet zijn. Gister was het wel erg benauwd weer, kan het daar aan liggen?? Oja hij had wel gewoon zin in rijden.

ellepel

Re: Hoesten!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:41

kan heel goed van het warme weer komen.
de luchtvochtigheid is nu ook vrij hoog en iedereen die last van de longen heeft reageerd daarop, ook mensen hebben t nu wat benauwder, komt e rook nog bij dat t vrij stoffig is overal, dus denk dat je pony daar op reageerd.

houd het natuurlijk wel in d egaten, als het erger word dan toch even een veearts vragen...

Issor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 19:25

Vandaag heeft ie nog 2 of 3 keer gehoest, en daarna direct geproest. Denk dus niet dat ik me zorgen hoef te maken.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:24

Gewoon even goed in de gaten houden en ook controleren of hij geen verhoogde temperatuur heeft/snot. Het kan aan het weer liggen; mensen hebben er nu met die hoge luchtvochtigheid ook veel meer last van.

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:43

Doet hij het als je aandraaft of aangallopeert bij het rijden? Of doet hij het ook als hij gewoon stilstaat?