bewegingskreupelheid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

bewegingskreupelheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 22:33

ik heb net waytje gelongeerd en gek dat die was bokken en nog eens bokken..nou loopt hij kreupel/onregelmatig zoals ik kan zien op de volte dus ben gelijk gestopt...hoelang duurt dit meestal...kun je hier gewoon mee verder rijden dus bedoel bosritjes..of toch liever rust nou...gr emaartje

Emaartje

Re: bewegingskreupelheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 00:38

niemand!!!!is ook al laat ha ha...maar was nog wakker vandaar

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:20

Kan zijn dat paard meer gewicht op 1 kant gooit en daardoor zichzelf meer belast op 1 kant. Als je ooit gelongeerd hebt met dubbele longe kun je paard rechtrichten en in balans brengen.
In elk geval zit er iets dwars want paard gaat niet zomaar uit zichzelf bokken, is een teken van pijn of van frisheid en kreupel lopen doen ze ook niet zomaar, dat kan van alles zijn, verstapt hebben of er zit ontsteking of wat dan ook. Ik zou gewoon deskundige DA langs laten komen om hem te laten beoordelen.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 11:18

Bets schreef:
Kan zijn dat paard meer gewicht op 1 kant gooit en daardoor zichzelf meer belast op 1 kant. Als je ooit gelongeerd hebt met dubbele longe kun je paard rechtrichten en in balans brengen.
In elk geval zit er iets dwars want paard gaat niet zomaar uit zichzelf bokken, is een teken van pijn of van frisheid en kreupel lopen doen ze ook niet zomaar, dat kan van alles zijn, verstapt hebben of er zit ontsteking of wat dan ook. Ik zou gewoon deskundige DA langs laten komen om hem te laten beoordelen.

zo erg is het ook alweer niet hoor!!!iniedergeval niet voor een da..hij is nog niet vaak aan de longe geweest vandaar..hij was gewoon behoorlijkfris want had de staart in de lucht en was aan showen en bokken dus weet wel bijna zekers dat die zich verstapt heeft...

Vlimmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 11:41

ik zou hem gewoon rust geven, als hij zich verstapt heeft moet dit redelijk snel weer over zijn.....

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 13:05

hoelang zou zoiets kunnen duren...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 13:33

Emaartje hier is geen zinnig woord over te zeggen. Als je het niet vertrouwt zou ik even de dierenarts laten komen en anders een paar daagjes aanzien.

Dan doe ik hier een slotje