MsMarit schreef:Mijn jaarling had ook Wobbler en ik kon der indd ook niet heel erg veel informatie over vinden maar op de site van hippo.be staat het goed uitgelegd vond ik persoonlijk...
Sjors had indd geen controle meer over zijn benen en waggelde echt van de ene naar de andere kant.... daar staat Wobbler ook wel om bekent... maar goed na 4weken alleen maar in zijn box staan is het op het moment helemaal over en heeft hij nergens meer last van......
Ik heb het verder niet laten onderzoeken en we gaan nu afwachten wat er gaat gebeuren en of ik hem zou kunne inrijden met 3½ of 4 jaar....
Er is indd een Operatie voor Wobbler paarden maar over de operatie is nog niet echt veel bekent en der zijn ook nog geen positieve reacties geweest op de operatie... de operatie staat nog in de luiers om het maar zo te zeggen!!
Misschien kun je ook Pipi op bokt een PM sturen met dezelfde vraag als dat je dat bij mij hebt gedaan.... Zij kan je misschien ook wel veel vertellen als ze dat wil!!
Ok, bedankt 
Ik heb je ook nog een PM gestuurd (had het forum nog niet bekeken dus had niet gezien dat je gereageerd had), je kijkt maar of je het nog nodig vind te antwoorden
Groetjess