Hij is nu 6, en ik rij L1 met m. Maar een paar wedstrijden per jaar. En ik les 1x in de week. (ene week club, andere week prive) Voor de rest rij ik buiten en in de bak en af en toe een dag vrij (minimaal 1 a 2 x inde week) Al rij ik nu dus niet meer in de bak. Alleen op het grasveldje bij de club en buiten. Gister had ik les op de club, en ik vond m niet heel lekker lopen in de bak, dus ik ben er uit gegaan. Hij liep niet constant slecht. Af en toe een pas. Maar das voor mij genoeg om te stoppen.
Steffi vd Laarse heeft m onderzocht. Buigproef ook nog gedaan. En met de lecherantenne er langs, en gevoeld. Zij kan gewoon nix vinden! Zij zegt dat t puur door de bak komt. Hij loopt enrom ruim van achter, en als de bak zwaar is, komt ie van voren niet goed (of op tijd) weg, en daardoor gaat ie onregelmatig lopen. (zijn haar woorden)
Maar ik ben een bange poepert. Ik ben gewoon bang dat er wat anders aan de hand is. Dus misschien laat ik z'n knie toch nog maar op de foto zetten een keer. (z'n sprong is al 2x gerontgend, die is helemaal OK)