Hij heeft op 1 of andere manier geprobeert over onze waterbak heen te springen. dit is een grote 4-kante plasti(ck)en tank. Hoe en wat precies weten we niet. Aan de stukken huid en haar aan de waterbak konden we zien dat het waarschijnlijk daar gebeurt is. Hij heeft 5 hechtingen in zijn knie voor en 6 hechtingen aan de binnenkant van zijn bovenachterbeen. De arme stakker. Gelukkig kon het hechten thuis gebeuren. Hij moet wel nog even op stal blijven> Zijn we direct maar begonnen met afspenen ( -> De moeder laten we steeds iets langer weg. Hij is al gewend dat ik ga rijden en dat hij alleen of met zijn vriendje op stal staat, dus dit is geen probleem gelukkig. Vandaag heeft hij ong. 4 uur zonder moeder geweest. Half uurtje bij elkaar en moeder vannacht weer weg. Zo bouwen we het af en woensdag gaat de moeder helemaal weg. Dus dan moet hij het alleen doen. NU is hij dubbelzielug!!!
Gelukkig blijft hij bij zijn vriendje en bij de rest van de vertrouwde kudde. Gelukkig eet hij nu eindelijk voldoende brokjes. Nou, dit moest ik allemaal even kwijt. Mijn arme vent. Hij stond vanmiddag zo zielug op stal te staan. Hoop dat het snel beter is. Hij heeft wel zijn been nu in mooi rood verband.