Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meisylover schreef:Hallo,
Mijn vader is APS Therapeut voor mensen..het schijnt heel goed te helpen.
Hij gaat het mischien ook een keer bij mijn paard doen maar daar moet je weer een groter APS apparaat voor hebben..
Maar ik hoop dat hij dat gaat aanschaffen!
Pipo schreef:Hoop voor je dat de smid de stand niet teveel aangepast heeft, dat kan voor de nodige problemen zorgen.
Bij een paard met die leeftijd moet je eigenlijk helemaal niets meer veranderen aan de stand.
Needje schreef:Wel een apart verhaal. Dus eigelijk komt t er op neer dat jouw paard niet lekker liep, en dat nu die gallen "verwijderd" zijn wel?!
Mijn paard loopt ook niet erg lekker, en heeft ook wat galletjes (hij is 6). Denk jij dat dat er mee te maken heeft? Ik denk zelf dat t bij ons wel door de bak komt. Die is vrij zwaar. Als ik op t gras rij loopt ie wel goed nl. Daarom rij ik niet zo veel meer in de bak.

Needje schreef:Heb mijn paard pas nog door Steffi vd Laarse laten nakijken, en zij zegt dta er nix mis is met m. Dat ik dus alleen moet uitkijken met die zware bak. Gelukkig is ie al iets minder zwaar geworden. Nu mag ik er af en toe in rijden. En gewoon opletten. Als mijn paard niet goed gaat lopen moet ik er meteen uit.
Wel apart he, dat dit soort dingen allemaal kunnen!
Needje schreef:idd! Alleen das makkelijker gezegd als gedaan, aangezien ik op een stal sta bij een boer, die t allemaal niet zo nauw neemt. Vind t leuk, maar t moet allemaal geen moeite kosten. Dus een bak bijhouden.... helaas.
Nevermind85 schreef:Hey ulissa, ik ben erg geïnteresserd in je verhaal. Houd je ons verder op de hoogte?