eindelijk iets tegen zomer-exeem gevonden, proberen waard!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

eindelijk iets tegen zomer-exeem gevonden, proberen waard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 22:35

hallo allemaal,

al zo lang ik royena heb (ongeveer 6 jaar) heeft ze zomer-exeem en ik heb practies alles geprobeerd, nix hielp.
Ik hoorde toen van iemand dat ik eens T-Tree moets proberen, ik had zo iets van pff weer zon duur onzin, helpt toch niet middel.

Na 3 weken hadden alle paarden met zomer exeem dr last van... nu royena niet ik dacht, zal wel komen door dat ze niet kan schuren, maar dat kon ze anders ook niet, ze staat in het land.

Je kunt t-tree voor mensen bij de drogist kopen.
dat is dan een klein flesje voor 6 euro nog wat (zo duur dus ook niet)
Ik meng het in een spuitbus met water, en sprai het 1keer per dag in dr manen, en ik was haar 1 keer per week met betadine schampo.
ik hoop echt dat het bij jullie paardjes ook werkt, royena schuurt nog wel maar het is 50 % verminderd!!

ik hoop dat julli het uit gaan proberen, en dat het helpt, laat het even weten oke??

groetjes

KimL86

Re: eindelijk iets tegen zomer-exeem gevonden, proberen waar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 22:39

dan heb ik ook nog een tipje wat bij een paard van ons helpt en dat is wondspray ben even de naam kwijt van die wondspray die wij hebben, maar het lijkt op betadine spray. als ik nog op de naam kom zet ik het er wel bij.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 22:42

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 08:45