waar kopen jullie cortaflex ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

abc

waar kopen jullie cortaflex ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 15:37

Ik zou graag weten waar jullie cortaflex kopen om uit te zoeken waar ik het het voordeligst kan kopen.

Crissy

Re: waar kopen jullie cortaflex ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 17:59

Hoi,
Je berichtje hoort volgens mij thuis bij vraagmaarraak.
Ik zal je een pb sturen.
Groet,
Crissy

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 22:06

Cortaflex kan je niet zomaar kopen maar alleen bestellen per fax.
Alle gegevens staan op de site www.cortaflex.nl

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 03:33

Ik bestel het uit Engeland, dan ben je volgens mij het voordeligst uit, ik betaal voor de pot van 900 gram ong. €86 incl verzenden,
http://www.horseandponysales.co.uk/cortaflex.htm
Je moet, als je wilt bestellen, wel in het bezit zijn van een creditkaart

Crissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:23

Had je van de week een pb gestuurd, maar zag dat je die nog niet bekeken had - dus voor het geval het misgegaan is, zet ik hier nog even wat info. in de topic.
Deze zoektocht heb ik ook achter de rug. Soms lijkt het via het buitenland goedkoop. Nadeel van Amerika is dat er echt hoge kosten bij de verzending zitten (vaak 150d) en je pakketje er dan ook nog bij de douane uitgepikt wordt. Dan komt er nog eens 20% bij en invoerrechten/inklaringskosten. Mijn ervaring is dat het dan nog duurder wordt dan via de Nederlandse importeur. Via Engeland lijkt goedkoper maar een kennis van mij had weer dat die pakketjes geweigerd werden en toen teruggestuurd werden. Dit komt wel vaker voor, dus als je pech hebt...
Uiteindelijk ben ik elders uitgekomen en dan betaal ik voor 900 gram € 80,- incl. verzenden; dus dat is toch weer wat goedkoper dan Letizia en net wat makkelijker (geen creditkaart nodig enzo).
Als je nog vragen hebt, dan kan je me gerust een berichtje sturen.
Groet,
Crissy

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 14:33

Ik heb 1x een pot via Ebay gekocht. Kostte $22 (900 gr), verzending kwam nog $24 bij. totaal $46 omgerekend naar Euro 37 .
Geen 'last' gehad van de douane

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:37

Sugarmiss: dan heb je echt stinkende mazzel gehad! Ik heb laatst iets anders laten overkomen en het werd er uitgepakt - was een dikke naheffing....

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:02

Crissy schreef:
Uiteindelijk ben ik elders uitgekomen en dan betaal ik voor 900 gram € 80,- incl. verzenden; dus dat is toch weer wat goedkoper dan Letizia en net wat makkelijker (geen creditkaart nodig enzo).
Als je nog vragen hebt, dan kan je me gerust een berichtje sturen.
Groet,
Crissy

Mag ik het adres hebben, scheelt toch weer

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:19

Ik heb net via Amazon.com besteld, 160 euro (incl verzendkosten) en mocht de douane het eruit pikken, betaal ik die 20% nog met een big smile, want dat is nog altijd goedkoper dan 378euro !

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:38

Laat het even weten hoe het is gegaan, als je de pot binnen hebt

abc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 10:47

Crissy

Ik heb je mailtje blijkbaar niet gekregen. Ik zou natuurlijk wel graag jou info krijgen. Ik vraag me ook nog altijd af of ik nou cortaflex zou geven of glucosamine complex van de groene os. De één zegt dat vloeibare glucosamine minder effect heeft dan poeder en anderen beweren weer het tegenovergestelde. Ik weet het ook niet meer. Cortaflex is toch vloeibaar dacht ik ? Of bestaat het ook in poedervorm ?

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:09

Cortaflex is er in poeder en in vloeibare vorm. De meesten mensen starten hun paard op de vloeibare versie en gaan vervolgens over op de poeder of brok als ze alleen nog onderhouds dosis hoeven te geven.

Het goedkoopst is het om het uit het buitenland te halen en dan ook nog eens niet telkens 900 gram te bestellen maar gewoon meteen 4 kg te laten komen zodat je in eens een dik jaar vooruit kunt.

Bestellen via www.cortaflex.nl of andere nederlandse zaak moet je alleen doen als je de geldpest hebt. Die lui vragen voor 900 gram even veel als dat je in bv de VS voor 11 LB (bijna 5 kg) betaald.

Ook met douane en verzend kosten ben je zeker goedkoper uit.