Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Heb je speciale tinkerbrokken? Ik heb nou gewoon normale basisbrokken, maar daar heeft ie nog niets van gehad.
) en daarom de buik terug weg is. En die winderigheid, niks abnormaals, moet je bij mijn eens komen luisteren van tijd tot tijd. Soms produceren die genoeg gas om een luchtballon op te laten ...
Yitta schreef:Niks abnormaals aan de hand hoor ! De dikke buik is gewoon te wijten aan het feit dat je paard de ganse dag heeft staan gras eten en dat de darmen gevuld zijn. Deze gevulde darmen veroorzaken de oh zo bekende grasbuik. Na een dag is dat uiteraard weg, want dan heeft het paard door te mesten zijn darminhoud in de stal of weide gedeponeerd, waardoor de darmen weer leeg zijn (klaar om terug te vullen) en daarom de buik terug weg is. En die winderigheid, niks abnormaals, moet je bij mijn eens komen luisteren van tijd tot tijd. Soms produceren die genoeg gas om een luchtballon op te laten ...
![]()
Groetjes
en darmgeborrel heb ik mij nooit druk gemaakt.
.
. Is alleen zo lastig te zien of ie nou echt dikker is geworden, of dat ie nou al zo flink was
. 
.
.irmalouise schreef:Ik vraag me nog steeds af, of er idd speciale tinkerbrok bestaat, heb er nog nooit van gehoord iig.