dierenarts in vlaardingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

biancavw1989

dierenarts in vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 17:50

hallo,
ik weet niet of het hier hoort maar anders vraag ik wel om het teverplaatsen.
ik heb nu een tijdje een eigenpaard ( zins 1juli) maar ik heb er alleen maar problemen mee en is hij waarschijnlijk goed gekeurd terwijl dat niet hoorde..
maar nu heb ik een tip gekregen om hem naar een dierenarts in vlaardingen tebrengen ( hij heet iets van vollaards) maar nu ken ik nergens dat telefoonnummer vinden
heeft iemand hier die dierenarts of weet iemand waar ik het nr kan vinden ( heb al via google geprobeerd ):$
hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes bianca

Kyona

Re: dierenarts in vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 18:13

Weet wie je bedoelt - het is verkeerd geschreven, daarom kon je het niet vinden. Hij heet Vollaers, zit aan de Holyweg en staat gewoon in het telefoonboek (www.telefoongids.nl). Dus zo kan je m vast vinden! (je mag nl. op bokt geen telefoonnr.s neerzetten).

mirgino

Re: dierenarts in vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:41

ik heb hem ook.

ik woon in Hellevoetsluis ,het is een fijne arts en ook de assistentes zijn erg behulpzaam.

ik heb al veel ellende meegemaakt met mijn paarden,maar ben door hun,daar goed doorheen geholpen.

hij heeft een kliniek aan huis,verwacht geen superdeluxe stal,maar gwoon een omgebouwde boerderij.
heeft wel vanalles,scan en rontgen apparatuur.