Wie kent voedingssupplement Soul-Mate 2G?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Wie kent voedingssupplement Soul-Mate 2G?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:03

en wat is je ervaring hiermee?
Dit ivm mijn pony met artrose....

Alline

Re: Wie kent voedingssupplement Soul-Mate 2G?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:14

Mijn paard heeft een tijdje aan de soulmate gezeten. En ook mijn trainster haar paarden hebben dit een tijd gebruikt. Ik vond het wel goed werken.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:17

Waarom heb je het maar een tijdje gegeven?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 10:48

Ik heb het mijn paard ook een tijd gegeven. De maakster beweerde dat er net zoveel in zat als Cortaflex, waar mijn paard het wel goed op deed. Na gebruik liep hij weer als een fiets met vierkante wielen. Ben daarbij dus maar weer cortaflex gaan geven. Uiteindelijk helemaal mee gestopt en geen verschil gemerkt (en ik ben niet de enige). In mijn ogen is het peper duur spul, waar je nooit van te horen krijgt hoeveel van wat erin zit, dus wie zegt dat het voldoende is?
Voor artrose zou ik ook meer producten als cortaflex, of andere adviseren die bij de paardendrogist te verkrijgen is.

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:17

ik heb het ook gegeven ivm de gewrichten, nu heeft de mijne toch ''droge gewrichten'' in de voorbenen dus best raar want ze zegt dat er genoeg glucosamine etc in zit, meer dan in andere middelen. Verder merkte ik er ook niets van (behalve het geld dan ).

Ik weet dus niet zeker of het doet wat ze beloven, hoe kan de mijne dan toch last van z'n gewrichten hebben (heb 2 potten gegeven) er zit te weinig gewrichtsvloeistof in. Misschien het gevolg van een blessure waar ze nu voor behandeld wordt, ik weet het niet....................

Ga nu ook Cortaflex proberen. Op de foto's zijn trouwens totaal geen afwijkingen te zien.