kreupele paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnewendy

kreupele paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 09:00

Wij zijn twee studenten van de universiteit Wageningen. Wij doen onderzoek naar de biomechanica van kreupele paarden en zuiver lopende paarden. Voor onze afstudeeropdracht zijn wij daarom op zoek naar paarden die kreupel zijn tijdens het rijden. Voorwaarde is wel dat van de paarden een medisch dossier (door de dierenarts kreupel verklaard) kan worden getoond. Het maakt niet uit welke aandoening het paard heeft; spat, ocd, hoefkatrol, arthrose, kissing spines. Heeft u zo`n paard of kent u iemand die een kreupel paard heeft, neemt u dan contact met ons op voor verdere informatie.

Bets

Re: kreupele paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:06

Dreamstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:02

Beste Yvonne & Wendy,

Fantastisch dat het onderzoek eindelijk van start is gegaan! Helaas kan ik jullie (niet meer) helpen omdat mijn paard alweer bijna een jaar zuiver loopt! Met dank aan de biomechanica!

Ik wens jullie heel veel succes met het onderzoek!

yvonnewendy schreef:
Wij zijn twee studenten van de universiteit Wageningen. Wij doen onderzoek naar de biomechanica van kreupele paarden en zuiver lopende paarden. Voor onze afstudeeropdracht zijn wij daarom op zoek naar paarden die kreupel zijn tijdens het rijden. Voorwaarde is wel dat van de paarden een medisch dossier (door de dierenarts kreupel verklaard) kan worden getoond. Het maakt niet uit welke aandoening het paard heeft; spat, ocd, hoefkatrol, arthrose, kissing spines. Heeft u zo`n paard of kent u iemand die een kreupel paard heeft, neemt u dan contact met ons op voor verdere informatie.

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:14

heb jullie een pm gestuurd.
Groetjes Sione

yvonnewendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 22:11

Dreamstreet schreef:
Beste Yvonne & Wendy,

Fantastisch dat het onderzoek eindelijk van start is gegaan! Helaas kan ik jullie (niet meer) helpen omdat mijn paard alweer bijna een jaar zuiver loopt! Met dank aan de biomechanica!

Ik wens jullie heel veel succes met het onderzoek!

Beste Dreamstreet,

Wij zijn eigenlijk wel benieuwd naar wat er precies mis was met jouw paard en hoe het komt dat hij nu weer zuiver loopt. Zou je ons hier wat meer over kunnen vertellen?

Groeten,
Wendy en Yvonne