iemand ervaring met vitamine spuiten??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

iemand ervaring met vitamine spuiten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 17:22

ik heb laatst mijn pony een vitamine spuit toegedient....aangezien hij vitamine gebrek had en toen moest ik hem van de DA zo een spuit geven
van equi nog wat...hij vond t werkelijk niet t pruimen...ik vond het ook heel erg naar levertraan stinken..

nou was mijn vraag geven jullie jullie paarden ook wel eens een vitamine spuit en zo ja welke?

Brammetje16

Re: iemand ervaring met vitamine spuiten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:27

ik ben ook van plan mijn shet eens 1 te geven, hij is op het moment ook wat zwakjes welke weet ik nog niet!

CaptianJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:31

Ik geef miijn paard nu 1xper maand zo spuit omdat hij 24 uur per dag op het land staat en alleen gras krijgt. Welk merk het is weet ik niet ik haal het hier altijd bij de plaatselijke winkel. De meeste paarden vinden ze niet lekker alleen, die van mijn heeft een steekje los en vindt ze dus wel lekker en de vitaminie koeken die je van Pavo tegen woordig hebt niet terwijl de meeste paarrden hier wel wat voor over hebben.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:40

Ja, ook van dat merk. Mijn paard is er gelukkig erg makkelijk mee. Ik geef ze eigenlijk alleen als extra weerstand voor het inenten en bij verhuizingen/vakanties

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:41

Ik geef mijn paard er af en toe eens een. Ik pak er gewoon een bij de ruitersportzaak, weet eigenlijk niet eens welk merk.

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:44

Nathalie02 schreef:
Ik geef mijn paard er af en toe eens een. Ik pak er gewoon een bij de ruitersportzaak, weet eigenlijk niet eens welk merk.

Doe ik ook

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:57

equivital heet het. heb ergens gelezen dat het beter werkt om je paard dagelijkse vitaminen te geven. daarvan nemen ze meer op dan van een keer in de zoveel tijd een spuit. kuss

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 21:56

ik geef me paard elke dag wortellen en appels enzo...maar hij had laatst een koliek aanval gehad en de dokter zei geef hem maar een vitamine spuit...voor de rest voer ik hem altijd wortellen en andere vitamine dingen zoals appels enzo

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 03:36

Ik geef mijn paard 1 of 2x per jaar zo'n vitamineshot.. voornamelijk als ze van het land op stal komen te staan en als ze in het voorjaar gaat ruien. Ze komt dan beter door haar 'vachten' heen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 03:39

in het voorjaar en in het najaar krijgt mijn paard een vitamine spuit van hofmans lieve

Maris_Zarcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:07

Mijn paard vond het juist heel lekker (zo'n viatminestoot)

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:22

ik geef en zo nu en dan als ik denk en vind dat ze het nodig heeft van hofmans lieve en geloof me het werkt echt!na een paar dagen zit ze vol energie! en die van hofmans lieve daar zit geloof ik wel een lekkere smaak aan voor je paard