Bult onder de kin...wat is dit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janie

Bult onder de kin...wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 10:25

Hoi hoi, vanmorgen toen ik bij mn paardje aankwam,had ze een vrij dikke bult onder haar kin,als ik het aanraakte vond ze het een beetje vervelend,maar leek geen pijn te doen.ze heeft de laatste 2 dagen en nachten wel een vliegenkap opgehad,en ik denk dat deze te strak heeft gezeten,en dat het iets van een vochtbult is,is dit mogelijk,iemand ervaring mee?Ze is verder kerngezond,at gewoon haar brok,en graasde even later gewoon weer in de wei,heb drafoefeningen met haar gedaan ging prima,oorstand is goed,en ze doet niet anders als anders,kortom,verder gezond!maar toch maak ik me een beetje zorgen, groetjes,

vamp

Re: Bult onder de kin...wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:58

heb je ook naar de neusgaten gekeken en hoest ze? zo niet, denk ik dat het best kan dat de vliegenkap te strak heeft gezeten.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:36

Zou kunnen dat het afgekneld heeft; dan zou het nu snel weg moeten trekken. Een paard van een vriendin had het ook, maar dat kwam omdat ze een trap had gehad en dat duurde wel langer maar trok ook weer weg.

Lieke_wuiles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:48

heeft je paard daar soms een wondje gehad of in de buurt??