Als u het paard van stal haalt en u gaat met hem werken, hoest hij dan ook alleen in het begin? Ons paard heeft dat gehad! wij hebben er de dierenarts bij gehad en het bleek dat het kwam door stof! Onze stallen waren net nieuw gebouwd en wij hadden houtvezel als bodembedekking in de stal. De dierenarts zei dat het daar door kwam. Wij zijn toen op zoek gegaan naar de beste bodembedekking. Omdat veel mensen niet weten dat houtvezel veel te stoffig is wil ik dat door dit bericht duidelijk maken. Ik wil geen reclame maken voor het spul dat wij nu gebruiken, maar wij hebben echt een geweldig product gevonden! Indien u dit toch wilt weten stuur dan een mailtje naar jessevanderiet@hetnet.nl
Maar mijn paard hoest wel en krijgt ventipulmin en staat 24/7 op de wei en hoeft niet te werken! Kun je die die bodembedekking ook door zijn voer doen?
Misschien dat je het 'raadsel' op kunt lossen en hier gewoon op kunt schrijven wat voor bodembedekking jouw paard goed helpt? Of in het algemeen omschrijven zonder namen leverancier te noemen...