Nou de DA is geweest.. hij wist niet precies wat het was maar hij dacht dat het ooit een keer gebroken was geweest ofzo.. hij kon het onderste puntje van de staartwortel ronddraaien en er zat een soort bobbel op..die bobbel zou dus een stukje bot of een litteken weefsel zijn.. maar dat wist hij niet zeker.. die schilfertjes wist hij ook niet.. het konden parasieten zijn of een soort eczeem. maar hij vond het er niet goed uitzien en ik moest in de gaten houden of het erger werd. En ik zou aan de vorige eigenaar kunnen vragen of haar staart misschien gebroken is geweest.. dus ik bel die vorige eigenaar op om te vragen of het misschien gebroken is geweest. Maar dat was niet zo.. Toen goldy haar eerste veulen kreeg hadden andere fokkers gezegd dat hij misschien beter een bandage om de staart kon doen vlak voor goldy was uitgerekend. maar toen hij dat bandage erom heeft gedaan, heeft er waarschijnlijk een mug ingezeten. en toen hij de bandage er weer vanaf haalde zaten er allemaal larven in haar staat en die larven hadden gewoon een stukje van de staartwortel weggevreten. Maar het is toen allemaal weer netjes genezen en het kan geen kwaad.. er zit nu alleen aan de ene kant een gaatje en aan de andere kant een bobbel. we weten alleen nog niet waardoor ze zoveel schilfertjes heeft.. ik moest het gewoon goed waassen en misschien dat het dan minder word..
Groetjes Sharon...(K)