Gister was ik met mijn paard aan het rijden in het bos... we reden in de berm en ineens leek mn paard wel gestoken te worden door een paardenvlieg... hij begon namalijk flink te trappen met zn achterbenen. Vervolgens strekte hij zn achterbeen helemaal naar achter uit... (dit heb ik niet gezien, wel gevoelt, vriendin van me vertelde het).
Toen we weg wilde stappen leek het net of hij vast stond in de modder... hij kwam moeilijk weg. ik ben afgestapt om te kijken wat er was maar kon niets vinden, geen wond, geen bult/verdikking, been voelde niet warm aan. Ik ben weer opgestapt en we zijn naar huis gereden.
Ik heb geen onregelmatigheid of iets gevoeld onderweg.... heel af en toe leek het alsof hij met zn achterbeen weggleed in de modder (terwijl we op de straat liepen, zo is de beste omschrijving om te zeggen wat ik bedoel)
Ik heb aan vanalles gedacht spat... (heeft ie in verleden gehad maar dat was zn andere been), knie op slot... misschien een soort van kramp... maar ik weet niet of dat kan... of verzuring...
Wie herkend dit...
Maar wilde jullie idee hierover horen, niet aan komen met DA bellen... is al contact op genomen... die gooit t op gestoken zijn.... maar zit me gewoon niet lekker....