!!!gouden zomer-eczeem tip!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

!!!gouden zomer-eczeem tip!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 12:08

[i] ik heb echt álles geprobeerd bij myn pony! van zalfjes tot shampoos van druppels tot sprays , knoflook voer, poeder snippers allergie spuit NOEM MAAR OP! . echt niets hielp! ik werd gek van het schuren en dat smeren met die vieze dingetejs .. totdat myn zus glans-antiklit conditioner kocht .. ik gebruikte het een keertje stiekem .. en de volgende dag had ze niet geschuurd! . ik dagt .. nou dat is wel heel toevallig. nu gebruik ik het een week en ze heeft in die week maar 2 keer geschuurd! ipv de hele dag door! ik snapte het niet .. ik ging naar paarden winkel om het te vragen .. en ze zij dat het verzachtend werkte en door het zoete(toch chemische) luchtje die mugjes niet meer zoveel prikten! ik gebruik het nog steeds nu en haar manen zijn nu veel mooier gladder en er zitten geen kale schuurplekken meer in! ik spray het gewoon in de manen en staart. beetje gladkammen en .. voila! ik hoop dat het bij jullie ook werkt .. want het kan van pony tot pony schelen! maar.. ik zou het zeker proberen! een spray kost maar €10! lete r wel op dat je een conditioner neemt .. die werken écht verzachtend .. ik zou je nog een ding aanraden .. doe het wel ná het rijden .. anders heb je veel te gladde handen
Groetjessssss

_Kimberley

Re: !!!gouden zomer-eczeem tip!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:38

een spray kost * maar * 10 euro.. pfoeh vind het toch heel wat .. maar als het helpt.. dat kan ja.. je kan ook gwoon antivlieg gebruiken dan prikken de muggen ook niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 23:47

hasten schreef:
een spray kost * maar * 10 euro.. pfoeh vind het toch heel wat

Dat is waar, maar in vergelijking met anti-exceemmiddelen is het zeker heel erg goedkoop.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 00:00

wat fijn dat het helpt zeg.
maar mag ik vragen welk merk die glans-antiklit conditioner is???

Groetjes
Annick

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 06:57

viewtopic.php?t=236645
In dit topic is het centrale zomereczeemtopic te vinden, om alle posts over zomereczeem bij elkaar te houden.