ik heb deze week mijn oude pony te logeren omdat het nieuwe baasje er momenteel geen tijd voor heeft. Ik heb een week vrij, dus hij staat nu hier een weekje.
Toen ik maandagavond Misty op ging halen schrok ik me al een hoedje, ze is echt moddervet en staat vreselijk slecht op de hoeven... Gister ben ik ff met dr naar buiten geweest en heb ik vooral heel veel gestapt en kleine stukjes gedraafd. In het draven struikelde ze al steeds, vandaar vooral veel gestapt. Vandaag ging ik er in de bak ff op en nadat ik 10 minuutjes had gestapt wou ik aandraven. Weer struikelde ze en ze lag nu op dr knieen, lag er dus haast voorover af! Nadat ze weer stapte weer opnieuw aangedraafd en ze wou gewoon haast niet draven nu....
Heb het een half rondje geprobeerd, maar echt heel beroerd! Toen eraf gestapt en de longe gepakt, aan de longe gedaan en gaan draven. Ook nu echt heeeel slecht draven, kort en steeds weer willen stappen.Ze loopt niet kreupel of onregelmatig, maar ze zet gewoon alle 4 dr benen het liefst weer zo snel mogelijk neer... Is dit het begin van hoefbevangenheid???? Of komt het gewoon door dr lange tenen....
Ze is dus inmiddels 17 jaar en de laatste tijd werd ze alleen op zaterdag gereden en stond ze verder overdag in het land. Ze is een iets koudbloedig type, dus ze heeft er zeker aanleg voor!
Help!!
succes!